توزیع کنندگان زغال در دهلران تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند

اقتصاد ایران: ایلام-سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: توزیع کنندگان زغال در دهلران تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله حجازی عصر دوشنبه در دیدار با رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت: حفاظت، صیانت و مدیریت صحیح از منابع طبیعی، جنگل‌ها و مراتع از موضوعات بسیار مهمی است که باید همه آحاد جامعه به آن توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری صحیح و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی باید بر اساس ضوابط قانونی باشد، اظهار داشت: یکی ازموضوعات مهم که باید در دستور کار اداره منابع طبیعی قرار بگیرد حفاظت و صیانت از عرصه‌های ملی و جنگلی است.

حجازی با اشاره به اینکه منابع طبیعی شهرستان دهلران اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده است؛ گفت: بحث مقابله با قاچاق هیزم و زغال در راستای حراست از جنگل‌های منطقه از موضوعات بسیار مهمی است که باید تلاش بیشتری شود.

وی افزود: زغال‌های بسته بندی شده و هیزم قاچاق در سطح معابر عمومی بخصوص جلوی مغازه کسبه باید به قید فوریت ساماندهی و با اطلاع رسانی قبلی نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دهلران ادامه داد: خرید و فروش زغال‌های غیر صنعتی وهیزم توسط کسبه جرم محسوب می‌شود و برابر قانون با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد وکسبه محترم از خرید زغال و هیزم از قاچاقچیان خود داری کنند.

در ادامه رئیس اداره منابع طبیعی نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه حفاظت و صیانت از عرصه‌های ملی شهرستان ارائه کرد.

جلیل فرهادی گفت: اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی و چهره به چهره با کسبه در خصوص حمل چوب و هیزم و زغال حاصله از درختان جنگلی توسط همکاران یگان حفاظت منابع طبیعی صورت گرفته است

وی بیان داشت: کسبه می‌توانند زغال مورد نیاز خود را از طریق مراکز مجاز که به صورت صنعتی زغال تولید می‌کنند تهیه و توزیع کنند.

فرهادی گفت: با هماهنگی بین دستگاهی که با همکاران در شهرستان‌های اطراف صورت گرفته است ایجاد گشت‌های مستمر در بحث مقابله با قاچاق زغال و هیزم در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران با قدردانی از زحمات مجموعه قضایی شهرستان، یادآور شد: حفاظت و حراست از عرصه‌های ملی وظیفه اصلی مجموعه منابع طبیعی است که برای تحقق بخشیدن به این امر خطیر و مهم نیازمند حمایت‌های قضائی هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ