ابعاد جدیدی از شخصیت فاسد نتانیاهو افشا می‌شود

اقتصاد ایران: با صدور مجوز دادگاه برای پخش فیلمی افشاگرانه علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی نتانیاهو در آستانه یک رسوایی دیگر قرار گرفته است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، دادگاه اسرائیل درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را برای ممانعت از پخش فیلمی مستند در رابطه با فایل‌های صوتی و تصویری گرفته شده از وی در زمان بازجویی‌های پلیس از او در اتهاماتش را رد کرد.

روزنامه یدیعوت آحارانوت با انتشار خبری در این رابطه اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو با تقدیم دادخواستی به دادگاه خواهان بررسی مسئله ممنوعیت اکران فیلمی در مورد پرونده فسادهای اقتصادی او در فستیوال سینمایی تورنتو شده بود که توسط دادگاه رد شد، در حالی که او تلاش‌های خود را برای جلوگیری از اکران این فیلم در اسرائیل ادامه می‌دهد.

نتانیاهو در دادخواست خود از دادگاه خواست تا اکران این فیلم و انتشار ویدیوهای و فایل‌های صوتی بازجویی هایش را ممنوع اعلام کند، این در حالی است که در این فیلم با استناد به این فایل‌های شخصیت فاسد او به اثبات رسیده است.

کارگردان آمریکایی این فیلم هم ضمن تاکید بر این مسئله اعلام کرد اولین اکران این فیلم امشب (دوشنبه شب) به وقت محلی در جشنواره فیلم‌های سینمایی تورنتو خواهد بود.

نتنیاهو همچنین در یک تلاش موازی تلاش دارد تا اجازه انتشار اسناد بازجویی‌های صورت گرفته از وی و اعضای خانواده‌اش را داده نشود.

فایل‌های صوتی و تصویری که فیلم به آن استناد کرده مربوط به بازجویی‌ها پلیس از نتانیاهو بین سال‌های 2016 تا 2018 است.

وکیل نتانیاهو در دادخواست خود به دادگاه قدس ادعا کرد یکی از تهیه کنندگان این فیلم مستند، یکی از روزنامه نگاران شبکه 13 اسرائیل است که علنا اعلام کرده است که جزو مخالفان سیاسی نخست وزیر بوده و به دنبال پایان دادن به دوره نخست وزیری‌اش است، امری که عبور از خطوط قرمز محسوب می‌شود.

این فیلم که توسط الکس جیبنی یکی از برندگان جایزه اوسکار تهیه شده و الکسیس بلوم آن را کارگردانی کرده، بر اساس فایل‌های ضبط شده از بازجویی‌ها انجام گرفته با نتانیاهو، همسر، فرزند و دوستان نزدیکش تهیه شده است.

فایل‌های این بازجویی‌ها یک سال پیش به دست این تهیه کننده رسیده بود.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ