اپل واچ سری ۱۰ معرفی شد؛ بزرگ‌ترین و باریک‌ترین ساعت اپل

اقتصاد ایران: اپل واچ سری ۱۰ از صفحه‌نمایش اولد بزرگ‌تر از واچ اولترا با ۴۰درصد روشنایی بیشتر استفاده می‌کند و باریک‌ترین طراحی را بین ساعت‌های اپل دارد.

در جریان مراسم رونمایی آیفون ۱۶ و هم‌زمان‌ با تولد ۱۰ سالگی اپل واچ، کوپرتینونشین‌ها اپل واچ سری ۱۰ را همراه‌با تغییرات گسترده در طراحی و قابلیت‌های سلامتی معرفی کردند.

اپل واچ سری ۱۰ بزرگ‌ترین بازطراحی تاریخ ساعت‌های اپل را رقم می‌زند. در سال‌های اخیر، اپل واچ تغییرات زیادی به خود ندیده و سری ۹ هم اساساً همان اپل واچ سری ۸ با پردازنده‌‌‌ی جدید بود. اما اپل واچ سری ۱۰ هیجان‌انگیزترین ساعت اپل بعد از اپل واچ اولترا به‌نظر می‌رسد.

اپل واچ سری ۱۰ با ضخامت ۹٫۷ میلی‌متر تقریباً ۱۰ درصد باریک‌تر و ۲۰درصد سبک‌تر از نسخه‌ی استیل ضدزنگ سری ۹ است. مدل‌های آلومینیومی نیز تا ۱۰درصد سبک‌تر شده‌اند. اپل در ساخت سری ۱۰ به جای استیل ضدزنگ از تیتانیوم گرید ۵ استفاده کرده است.

صفحه‌نمایش اولد این ساعت بزرگ‌ترین صفحه‌نمایشی است که تاکنون در اپل واچ استفاده شده است. اپل می‌گوید ابعاد بزرگ‌تر صفحه‌نمایش امکان نمایش یک خط متن اضافی را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند راحت‌از گذشته ایمیل‌ها و پیام‌های خود را بخوانند.

به‌گفته‌ی اپل، سری ۱۰ سریع‌ترین شارژ را در بین تمام اپل واچ‌ها دارد و تنها در ۳۰ دقیقه، ۸۰ درصد شارژ می‌شود. اپل واچ سری ۱۰ علاوه‌بر رنگ نقره‌ای همیشگی، در رنگ‌های «جت بلک» (مشکی براق) و رز گلد نیز عرضه می‌شود.

برای اولین بار، مدل جدید اپل واچ می‌تواند از اسپیکر ساعت، موسیقی و پادکست پخش کند. سری ۱۰ همچنین اولین ساعت اپل است که به قابلیت تشخیص آپنه‌ی خواب مجهز شده است.

این مطلب درحال به‌روزرسانی است...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ