افزایش ۲۰۰۰ تنی تولید گوشت قرمز در استان قزوین

اقتصاد ایران: قزوین- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با اجرای طرح پایانه کراس سالانه بیش از دو هزار تن به تولید گوشت قرمز استان قزوین افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا عزتی اظهار کرد: با اجرای طرح پایانه کراس سالانه بیش از دو هزار تن به تولید گوشت قرمز استان قزوین افزوده خواهد شد.

وی افزود: با توجه به گستردگی دامداری‌ها شیری استان و محدودیت‌ها در تولید گوشت قرمز و در راستای دستیابی به هدف تحقق خودکفایی در تولید، تصمیم به اجرای این طرح گرفته شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: در سال جاری شش هزار دز اسپرم رایگان نژادهای گوشتی در میان واحدهای شیری استان تلقیح شده است.

عزتی افزود: این طرح در دامداری‌های شهرستان‌های قزوین، آبیک، تاکستان، بوئین‌زهرا و یکی از واحدهای شهرستان البرز اجرا خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین این طرح هم‌اکنون در شهرستان قزوین اجرایی شده و به‌زودی در سایر شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: نژاد تولیدی این دام‌ها سال آینده وارد کشتارگاه‌ها شده و گوشت حاصل از این تولید نیز سال آینده به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.

عزتی گفت: این طرح با همکاری اتحادیه دامداران و سازمان جهاد کشاورزی در حال اجراست و دامدارانی که متقاضی اجرای این طرح در واحد خود هستند، باید درخواست خود را در مدیریت شهرستان خود مطرح و سپس عملیات اجرایی توسط اتحادیه دامداران انجام خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر سالانه بیش از ۳۷ هزار تن گوشت قرمز در استان قزوین تولید می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ