محمود حکیمی در بیمارستان بستری شد

اقتصاد ایران: مهدی کاموس از بستری شدن محمود حکیمی از پژوهشگران، مدرسان و نویسندگان پیشکسوت ادبیات دینی و کودک و نوجوان خبر داد.

مهدی کاموس مدرس و پژوهشگر در گفت و گو با خبرنگار مهر از بستری شدن محمود حکیمی پژوهشگر و پیشکسوت ادبیات دینی و کودک و نوجوان در بیمارستان خبر داد و گفت: محمود حکیمی، ستاره دنباله دار ادبیات دینی و کودک ونوجوان که خداوند عزّ وجل عمرش دراز دارد و پربرکت، به دلیل عفونت ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

وی افزود: کمتر انقلابی و اهل فرهنگ را می‌شناسم که با داستان‌های استاد محمود حکیمی در دهه چهل و پنجاه آشنا نباشد. بسیاری از نوجوانان و جوانان پیش از انقلاب با خواندن «اشراف زاده قهرمان» و «سلحشوران علوی» برای مبارزه با طاغوت آماده شدند؛ طبق اسناد در گزارش ساواک در میان کتاب‌های مبارزان در کنار آثار دکتر علی شریعتی همیشه کتاب‌های تألیف محمود حکیمی دیده می‌شد و بسیاری از دانشجویان در دهه‌های شصت و هفتاد با «تاریخ تمدن»، «نگاهی به تاریخ معاصر جهان»، «با پیشگامان آزادی»، «آموزش و پرورش خودکامگان» و.... با تاریخ اسلام و تاریخ معاصر ایران آشنا شدند و رشد کردند.

این نویسنده گفت: استاد محمود حکیمی، ادبیات و هنر را متعهد به انسان‌های دردمند، اصل آزادی، عدالت و آگاهی می‌داند و ادبیات دینی را پیام آور محبت ترجمه می‌کند.

کاموس در پایان گفت: محمود حکیمی پس از تحمل چند سال بیماری اکنون با حال وخیم در بیمارستان بستری است و خانواده و دوستانش از اهالی فرهنگ و پیروان مهر و محبت درخواست دعا برای شفایش دارند. محمود حکیمی در نهم شهریور امسال، در سکوت هشتاد ساله شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ