تنگستان نیروی متخصص مورد نیاز اشتغال در صنایع نفت و گاز را دارد

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: در شهرستان تنگستان نیروی انسانی باتجربه و با دانش کافی برای اشتغال در مجموعه نفت و گاز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات اشتغال در شهرستان‌های دشتی و تنگستان بر ضرورت اجرای چندین پروژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تأکید کرد و اظهار داشت: ما در دشتی و تنگستان به عنوان صاحب خانه صنعت شناخته می‌شویم و باید توجه بیشتری به این مناطق شود.

وی با بیان اینکه مناطق دشتی و تنگستان دارای پتانسیل‌های زیادی در حوزه‌های صنعتی و اقتصادی هستند، خواستار توسعه زیرساخت‌ها و توجه به ظرفیت‌های این دو شهرستان شد.

لطفی به وجود نیروهای متخصص و باتجربه در تنگستان اشاره کرد و گفت: در شهرستان تنگستان نیروی انسانی باتجربه و با دانش کافی برای اشتغال در مجموعه نفت و گاز وجود دارد.

لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی صنایع

فرماندار دشتی از مسئولین صنایع نفت و گاز خواست که از این نیروهای بومی استفاده کنند چون استفاده از نیروی کار محلی می‌تواند منافع بیشتری برای مجموعه نفت و گاز به همراه داشته باشد.

وی تأکید کرد: توانایی و تخصص نیروهای بومی به‌طور کامل قادر است نیازهای این صنایع را پاسخ دهد.

تنگستان نیروی متخصص مورد نیاز اشتغال در صنایع نفت و گاز را دارد

فرماندار تنگستان همچنین به اهمیت اجرای پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی در این دو شهرستان اشاره کرد و افزود: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، نیاز است که چندین پروژه در شهرستان‌های دشتی و تنگستان اجرایی شود.

وی تأکید کرد: مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ، به‌ویژه در صنایع نفت و گاز، باید به شکل مؤثری در توسعه این مناطق مورد استفاده قرار گیرد.

لزوم توزیع عادلانه‌تر منابع

لطفی با اشاره به مزایای اقتصادی و اجتماعی این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه‌ها می‌تواند تأثیر مثبتی بر ارتقای کیفیت زندگی مردم این مناطق داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که با اجرای پروژه‌های مورد نیاز در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، این شهرستان‌ها از فرصت‌های شغلی و توسعه‌ای بیشتری برخوردار شوند.

لطفی تأکید کرد: همکاری و تعامل میان نهادهای دولتی و صنایع نفت و گاز برای توسعه این مناطق ضروری است و خواستار توزیع عادلانه‌تر منابع و فرصت‌های شغلی در این شهرستان‌ها شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ