ستارگان نمایش‌خانگی به نمایشگاه «رصتا» می‌روند

اقتصاد ایران: کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری برنامه‌هایی را برای میزبانی از مخاطبان در سومین نمایشگاه ملی رصتا (ساترا) تدارک دیده است.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از برنامه‌های مهم کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری، حضور تهیه‌کنندگان مطرح و فعال به‌ویژه پیشکسوتان عرصه تولید آثار دیداری است و با همین رویکرد، این کانون از تهیه‌کنندگان پیشکسوت برای حضور در نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای‌مجازی (ساترا) از تاریخ 26 تا 29 شهریور دعوت کرده تا در غرفه کانون تهیه‌کنندگان حضور داشته باشند. 

از دیگر برنامه‌های غرفه کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری می‌توان به حضور تهیه‌کنندگان برخی برنامه‌های سکوهای نمایش خانگی نظیر «صداتو»، «پدرخوانده»، «شام ایرانی» و ... اشاره کرد.

همچنین قرار است برخی برنامه‌های مطرح هم با حضور چهره‌ها اجرای زنده برای مخاطبان ارائه دهند. 

«سامانه ثبت طرح و ایده» در یک فضای امن و تخصصی

کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری بنا دارد که «سامانه ثبت طرح و ایده» را در روزهای برگزاری نمایشگاه برقرار کند. بر این اساس افراد می‌توانند طرح و ایده‌های خود در حوزه سکوها را در این سامانه مطرح کنند و کانون تهیه‌کنندگان واسطه‌ای برای تولید و به اجرا رسیدن طرح‌ها باشد و این امکان برای عموم مردم وجود دارد.

برخورداری از یک فضای امن و ارزش‌گذاری بر کپی‌رایت آثار وتخصصی بودن کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری از مزیت‌های این طرح در طول روزهای برپایی نمایشگاه سوم خواهد بود.

رونمایی از باشگاه تهیه‌کنندگان

همچنین کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری تصمیم دارد که در روزهای برگزاری سومین نمایشگاه ملی رصتا از باشگاه تهیه‌کنندگان رونمایی کند. اولویت اول این باشگاه در گام نخست ارائه خدمات رفاهی و تسهیلگری برای تهیه‌کنندگان خواهد بود.

گفتنی است، سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از 26 تا 29 شهریور ماه 1403 در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ