اعتراض شدید دولت غزه به «العربیه» و «الحدث»

اقتصاد ایران: دفتر رسانه‌ای دولت غزه در نامه‌ای جدید از رسانه‌های سعودی «العربیه» و «الحدث» خواست که از دروغ‌پردازی و دفاع از روایت‌های دروغین اشغالگران صهیونیست دست بردارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، اقدامات غیراخلاقی رسانه‌های سعودی «العربیه» و «الحدث» و خنجرِ از پشت آنان به کمر مقاومت، اعتراض شدید دفتر رسانه‌ای دولت غزه را در پی داشت.

در همین راستا دفتر رسانه‌ای دولت غزه در نامه‌ای خطاب به «العربیه» و «الحدث» از پوشش رسانه‌ای غیر عینی این ۲ شبکه تلویزیونی سعودی نسبت به نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، تحلیل‌ها، روش نشر اخبار و اصطلاحات مورد استفاده از سوی آن‌ها و همچنین حرکات بدن مجریان این ۲ رسانه سعودی به شدت ابراز انزجار کرد.

این نهاد فلسطینی تصریح کرد که پوشش رسانه‌ای العربیه و الحدث، عینی و سالم نیست و نه تنها بیانگر مواضع یک رسانه عربی که باید از مظلومیت ملت فلسطین حمایت کند نیست، بلکه حتی نشانگر مواضع یک رسانه مستقل هم نیست و در راستای حمایت از روایت اشغالگران صهیونیست است.

دفتر رسانه‌ای دولت غزه تاکید کرد: در بسیاری از موارد شاهد اظهار خشنودی شبکه‌های تلویزیونی العربیه و الحدث از رخدادهای اتفاق افتاده علیه فلسطینیان هستیم؛ موضوعی که از شبکه‌ای که لباس عربی به تَن دارد ناپذیرفتنی است.

همچنین این نهاد فلسطینی ضمن ابراز امیدواری نسبت به ارزیابی مجدد سیاست‌های نگارش خبر و پوشش رسانه‌ای مسئله فلسطین و جنگ غزه از سوی این ۲ شبکه اعلام کرد: اگر این شبکه‌ها نمی‌توانند از حق فلسطینیان طرفداری کنند، دست‌کم روایت اشغالگران و ارتش «اسرائیل» را به این شکل زشت، نپذیرند و ارائه ندهند.

علاوه بر این، دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین به جهان عرب و جهان اسلام نسبت به سیاست‌های شبکه‌های سعودی العربیه و الحدث هشدار داد و از مردم عرب و مسلمانان خواست که هنگام دیدن برنامه‌های این ۲ شبکه نسبت به ارائه روایت اشغالگران صهیونیست از سوی العربیه و الحدث هوشیار باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ