لزوم همکاری کمیته امداد کردستان در شناسایی و جذب افراد بی‌سواد

اقتصاد ایران: سنندج- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان بر لزوم همکاری کمیته امداد خمینی(ره) در شناسایی و جذب افراد بی‌سواد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، گلبهار خسروی عصر دوشنبه در نشست کارگروه تخصصی اقدامات مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اظهار کرد: سازمان نهضت سوادآموزی در راستای افزایش مشارکت‌های بین بخشی اقدام به انعقاد تفاهمنامه‌های ملی با سازمان‌ها و نهادهای مختلف می‌کند که یکی از این موارد انعقاد تفاهمنامه کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) است که سال گذشته به امضا رسید.

وی کمیته امداد را از اعضای فعال شورای پشتیبانی سوادآموزی استان برشمرد و افزود: این نهاد همکاری مستمری با سوادآموزی و شناسایی جامعه مخاطب دارد و با اختصاص فضا از برنامه‌های نهضت سوادآموزی حمایت کرده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: امروز مهمترین مشکل سوادآموزی استان شناسایی اسمی و مکانی افراد بی‌سواد و کم سواد برای شرکت در کلاس‌های سوادآموزی و نگهداشت آنان تا پایان دوره و فرایند امتحانات است.

خسروی یادآور شد: انتظار می‌رود کمیته امداد در شناسایی و جذب افراد بی‌سواد و حمایت‌های مادی و معنوی آموزش و پرورش را یاری دهد.

لزوم همکاری کمیته امداد کردستان در شناسایی و جذب افراد بی‌سواد

اجرای ۹۳ سرفصل برای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان نیز در این نشست بیان کرد: ۹۳ سرفصل در کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور حمایت و ارائه خدمات به خانواده‌های تحت پوشش اجرایی می‌شود که یکی از آنها حوزه فرهنگی است.

سید جمال زریان اظهار کرد: در موضوع فرهنگی نیز هشت سرفصل عملیاتی می‌شود که در همین راستا ۲۲ هزار دانش‌آموز و هزار و ۵۶۰ دانشجو و ۵۸۸ نفر نخبه تحت پوشش برنامه‌های حمایتی کمیته امداد امام استان قرار دارد.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزش سبک زندگی، پیشگیری و همکاری با سوادآموزی از جمله فعالیت‌هایی است که در حوزه فرهنگی پیگیری می‌شود.

زریان با اشاره به سابقه همکاری این نهاد با سوادآموزی از سال‌های گذشته و نتایج آن برای جامعه هدف، از ارائه خدمات این نهاد به صورت الکترونیک از جمله سامانه هوشمند سها خبر داد و تصریح کرد: مددجویان درخواست‌های خود را از طریق این سامانه انجام می‌دهند و آموزش سواد و یادگیری مهارت در کلاس‌های سواد آموزی به مددجویان در این راستا کمک می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ