دشمن حقیر توان لطمه به انقلاب را ندارد

اقتصاد ایران: مشگین شهر - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن حقیرتر و ناتوان‌تر از آن است که بخواهد انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین علیی بعدازظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه مشگین شهر اظهار کرد: مساله امامت فراتر از رسالت و حتی توحید است چرا که روح اسلام مرهون امامت است و دشمن تلاش می‌کند تا به این روح باعظمت اسلام ضربه بزند.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد دشمن مقابله با امامت است و این موضوع در حادثه سقیفه و جریان معاویه و صلح امام حسین (ع) و حتی واقعه کربلا کاملاً به عینه مشاهده شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: نبی مکرم اسلام در کنار رسالت وظیفه خطیر امامت را نیز برعهده داشت و آن را به امام علی (ع) در حادثه غدیر واگذار کرد تا امت اسلامی گرفتار گمراهی و ضلالت نشوند.

حجت الاسلام علیی بیان کرد: در زمان غیبت نیز رهبری جامعه برعهده ولایت فقیه گذاشته شده تا با پایبندی به اصل عقل خاص و افهام بتوان جامعه را به درستی هدایت و راهنمایی کرد.

وی از امامت به عنوان قطب نمای توحید یاد کرد و گفت: خود این موضوعات در علوم کلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد چرا که عاقل‌ترین و فهیم‌ترین فرد جامعه می‌تواند مسئولیت خطیر امامت و رهبری را عهده دار شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: چله دوم انقلاب چله شکل گیری دولت، جامعه و تمدن اسلامی است و در این چله انقلاب باید بستر ظهور امام عصر (عج) را فراهم کند.

حجت الاسلام علیی بیان کرد: انقلاب ما قابل قیاس با سایر انقلاب‌های مادی گرای دنیا نیست چرا که روح این انقلاب با امامت و ولایت فقیه عجین شده و خداوند متعال با قدرت خود تا ظهور امام عصر از این انقلاب محافظت و صیانت خواهد کرد.

وی با اشاره به مأموریت خطیر سپاه پاسداران در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: هرچند عده‌ای از جریان‌های سیاسی و حزبی در این کشور سعی می‌کنند تا فعالیت سپاه را برای تأمین منافع جریان خاص تفسیر و توجیه کنند اما سپاه مصداق راستین دفاع از انقلاب و حیات طیبه آن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: در همین انتخابات چند ماه گذشته سپاه از باب تبیین و روشنگری وارد میدان شد تا به دور از بیان مصداق‌ها تنها مردم را به حضور در پای صیانت و دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن تشویق کند و این خود بزرگترین مأموریت در دفاع از انقلاب بود.

حجت الاسلام علیی گفت: هرجا احساس کنیم انقلاب نیاز به تقویت داشته و باید توطئه‌ها از دامن آن دفع شود سپاه در آنجا حضور خواهد داشت که نمونه‌ای از این عرصه‌ها را می‌توان آبرسانی در روستاها، تقویت جبهه اشتغال، عمران و آبادانی مناطق محروم و … یاد کرد.

وی ادامه داد: دشمن قصد نابودی این انقلاب را دارد تا مانع از شکل گیری ظهور امام عصر شود در حالی که این سنت خداست که به دست انقلاب اسلامی زمینه و بستر ظهور را فراهم کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان تصریح کرد: این انقلاب نه تنها از بین رفتنی نیست بلکه دشمن حتی نمی‌تواند در تحقیر و ناتوان نشان دادن آن موفق عمل کند بلکه باصلابت در عرصه حاضر است و هیچ آسیبی متوجه آن نخواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ