تبیین بیانیه گام دوم انقلاب رسالت مهم نمایندگی ولی فقیه است

اقتصاد ایران: مشگین شهر_ امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: رسالت مهم نمایندگی ولی فقیه در حقیقت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار بعدازظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر که در حسینیه سپاه برگزار شد، اظهار کرد: رسالت مهم نمایندگی ولی فقیه در حقیقت مسئله بیانیه گام دوم انقلاب است که دشمنان در تلاش هستند جوانان این کشور را در مسیر ناصواب هدایت کند.

وی با بیان اینکه سپاه در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی نقش آفرینی مهمی داشته است، افزود: سپاه عنصر قدرت در عرصه‌های مختلف و در واقع ماهیت دینی انقلابی و مردمی و مکتبی بودن بوده و ایمان، اخلاص، تقوا، عامل موفقیت سپاه است.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با تاکید به توجه بیشتر به اخلاق اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع خاستگاه سیاست اصلی سپاه اخلاق و معنویت است.

حجت‌الاسلام باوقار ادامه داد: تقوای سیاسی به انسان بصیرت می‌دهد و در حقیقت نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ایجاد تقوای سیاسی، بصیرت افزایی و روحیه انقلابی، تقوا و بینش سیاسی و تحقق آن رسالت خطیری دارد و عامل اقتدار سپاه توجه به همین ویژگی‌ها است.

وی با تشریح جایگاه مهم سپاه در کشور گفت: سپاه نهاد انقلابی و ولایتی است و در ایجاد امنیت و آرامش و کارهای سازندگی و فرهنگی و خدماتی اقداماتی قابل قبولی دارد و در تمام مأموریت‌ها نقش آفرینی کرده است.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر از تلاش‌های فعالانه و آگاه و بصیرت گونه حجت الاسلام عابدی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدردانی کرد و افزود: حجت‌الاسلام عابدی صبورانه در برابر مشکلات ایستادگی کرد و برای تعالی بسیج خیلی تلاش کرد.

در پایان مراسم با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی و نماینده مشگین‌شهر «حجت الاسلام فاضلی نیا» به عنوان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر معرفی شدند و امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با آرزوی توفیقات بیشتر برای «حجت الاسلام عابدی» آمادگی خود و مسؤولان شهرستان را جهت همکاری با مسؤول نمایندگی ولی فقیه جدید برای پیشبرد اهداف عالیه نظام اعلام کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ