بهترین تهیه غذا و کترینگ شرق تهران (میدان هروی)

اقتصاد ایران: یکی از دغدغه‌های مهم و به‌جای صاحبان کسب‌وکارها و کسانی که موظف به تامین غذا برای گروهی از افراد به صورت کوتاه‌مدت یا بلندمدت هستند، دسترسی آسان و سریع به غذای باکیفیت و خوش‌مزه است. تامین غذای خوب برای پرسنل یا مهمانان، علاوه بر این که لحظات خوبی را برای آن‌ها رقم می‌زند، معرف میزان اهمیت و احترام شما به مهمانانتان هم خواهد بود. پس نباید برای این کار، ساده‌انگارانه تلفن را بردارید و شماره نخستین رستوران یا بیرون‌بر را بگیرید!

یکی از دغدغه‌های مهم و به‌جای صاحبان کسب‌وکارها و کسانی که موظف به تامین غذا برای گروهی از افراد به صورت کوتاه‌مدت یا بلندمدت هستند، دسترسی آسان و سریع به غذای باکیفیت و خوش‌مزه است. تامین غذای خوب برای پرسنل یا مهمانان، علاوه بر این که لحظات خوبی را برای آن‌ها رقم می‌زند، معرف میزان اهمیت و احترام شما به مهمانانتان هم خواهد بود. پس نباید برای این کار، ساده‌انگارانه تلفن را بردارید و شماره نخستین رستوران یا بیرون‌بر را بگیرید!

اگر در حال حاضر درگیر انتخاب رستوران مناسب هستید، پیش از امتحان کردن رستوران‌های مختلف، یک بار سفارش غذا از ارکیده هروی را امتحان کنید. در ادامه به شما می‌گوییم که چرا ارکیده اکسپرس شعبه هروی انتخاب اول بسیاری از افراد برای سفارش غذای سازمانی و... است و به عنوان بهترین رستوران هروی شناخته می‌شود.

معرفی ارکیده اکسپرس شعبه هروی

ارکیده اکسپرس هروی یکی از شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده است که با خدمات بیرون‌بر به صورت تخصصی، تامین غذای مراسم، پرسنل و مهمانان شما را به عهده می‌گیرد. از جالب‌ترین خدمات این رستوران به مشتری‌ها می‌توان به تهیه غذا توسط سرآشپزهای حرفه‌ای ارکیده، در محل دلخواه شما اشاره کرد. پس شما می‌توانید علاوه بر سفارش انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت از این شعبه، پخت با بهترین مواد اولیه و سرو غذا در محل را به پرسنل رستوران ارکیده هروی بسپارید و با خیال راحت میزبانی کنید. در این شعبه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، خانگی و حتی غذاهای رژیمی و انواع نوشیدنی با بهترین کیفیت تهیه و در ظرف‌های ویژه سرو می‌شود تا علاوه بر حفظ دما و کیفیت، با شکل و شمایلی مناسب در هر نقطه از تهران به دست شما برسد.

منوی غذای روز و خانگی ارکیده اکسپرس

از مهم‌ترین ویژگی‌های ارکیده اکسپرس شعبه هروی، لیست بلندبالایی از غذاهای متنوع است که امکان انتخاب غذا بر اساس سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف را آسان می‌کند. در این میان، غذای روز و غذای خانگی ارکیده طرفداران بسیاری دارند و همراه با مخلفات در ظروف مناسب به صورت تک‌پرس و کیلویی سرو و ارسال می‌شوند.

بهترین تهیه غذا و کترینگ شرق تهران (میدان هروی)

غذاهای روز در تمام شعب ارکیده فقط به صورت بیرون‌بر سرو می‌شوند و شامل هفت نوع غذای محبوب ایرانی برای روزهای مختلف هفته هستند. منوی غذای روز ارکیده عبارت است از:

ردیف

نام غذا

روزهای هفته

۱

چلو خورشت قیمه سیب‌زمینی

شنبه

۲

چلو خورشت قیمه بادمجان

شنبه

۳

چلو خورشت قورمه‌سبزی

یکشنبه

۴

لوبیاپلو با گوشت

دوشنبه

۵

قیمه نثار

سه شنبه

۶

چلو جوجه سرخ شده کره‌ای (اکبر جوجه)

چهارشنبه

۷

کوفته تبریزی

پنج‌شنبه و جمعه

 
  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

غذاهای خانگی ارکیده با حس‌وحال طعم غذاهای اصیل ایرانی که یادآور دستپخت مادربزرگ‌هاست، هر روزه تنها در ارکیده اکسپرس شعبه هروی عرضه می‌شوند:

ردیف

                      نام غذا

۱

                   خوراک ران مرغ

۲

                 زرشک‌پلو با مرغ

۳

                 شیرین‌پلو با مرغ

۴

                  مرصع‌پلو با مرغ

۵

     ته‌چین با قیمه سیب‌زمینی

۶

            ته‌چین با قورمه‌سبزی

۷

                    چلو قورمه‌سبزی

۸

              چلو قیمه سیب‌زمینی

۹

      چلو خورشت قیمه بادمجان

۱۰

           ته‌چین با قیمه بادمجان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • (خوراک ران مرغ و زرشک‌پلو) به صورت روزانه در تمام شعب سرو و ارسال می‌شود.

مزایای سفارش غذای شرکتی از ارکیده

از مهم‌ترین مزایای سفارش غذای شرکتی از ارکیده، می‌توان به تنوع بالای غذاها، پیش‌غذا، انواع دسر و میان‌وعده و کیفیت و طعم آن‌ها اشاره کرد. ضمنا امکان عقد قرارداد برای سفارشات از «منوی ویژه سازمانی» مختص پذیرایی از مدیران وکارکنان و «منوی اکونومی» ویژه پذیرایی سازمانی فراهم است. بسته‌بندی و شکل سرو غذاهای شرکتی در ارکیده به بهترین شکل ممکن و در ظروف باکیفیت انجام می‌شود تا در حین ارسال با پیک به تمام نقاط تهران، گرم و تازه باقی بماند. از دیگر مزایای سفارش غذای شرکتی از ارکیده، تنوع روش سرو است که در ادامه به ان اشاره می کنیم:

بهترین تهیه غذا و کترینگ شرق تهران (میدان هروی)

سفارش غذا از ارکیده به‌صورت کیلویی و تک پرس

غذاهای موجود در منوی شعب ارکیده به صورت تک‌پرس سرو می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس تعداد افراد، لیست سفارش خود را اعلام کنید. اما نکته مهم این است که امکان ارسال برخی از غذاها به صورت کیلویی هم در شعب ارکیده فراهم است. به این صورت که شما می‌توانید در صورت داشتن فضای مناسب برای سرو غذا، برخی خورشت‌ها مانند خورشت قورمه‌سبزی، قیمه سیب‌زمینی، قیمه بادمجان و سوپ جو و سوپ شیر و قارچ را به‌صورت کیلویی سفارش دهید و بعد از ارسال، آن را به دلخواه خود سرو کنید.

چطور از ارکیده، غذای سازمانی سفارش دهیم؟

ارکیده اکسپرس در میدان هروی، خیابان وفامنش، پلاک ۷۸ واقع شده است. شما می‌توانید سفارش غذا از این مجموعه را از طریق تماس با شماره ۷۸۷۱۹-۰۲۱ ثبت کنید تا غذاهای دلخواه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. ضمنا کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با شماره بخش فروش سازمانی رستوران‌کافه‌های ارکیده به شماره 87700850-021 و 09123504082 قابل انجام است. برای ثبت سفارش از شعب دیگر نیز با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

026-34122

2

شعبه مهستان (بزرگترین و تنها رستوران گردان در کرج)

026-34123

3

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

021-65251616

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

021-88885300

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

011-54612212

6

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

7

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

8

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

021-79397

9

ارکیده اکسپرس شعبه هروی (بیرون‌بر)

021-78719

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ