مهری: هر بازیکنی آرزو دارد در تیم بزرگ پرسپولیس بازی کند

اقتصاد ایران: هافبک جدید پرسپولیس گفت که آرزوی هر بازیکنی است که در این تیم حضور داشته باشد و برای سرخپوشان به میدان برود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید مهری پس از عقد قرارداد 2 ساله با پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم. پرسپولیس خیلی خیلی تیم بزرگی است و امیدوارم بتوانم با عملکردم خودم را ثابت کنم و در دل هواداران جای دهم، نه با حرف.

وی درباره تجربه لژیونرشدنش گفت: تجربه خوبی بود، خدا کمکم کرد و یک قهرمانی کسب کردم. ساپینتو از تیم آپوئل جدا شد و بعد از آن در اردوی تیم ملی هم یک مقدار مصدوم و از لیست تیمم دور شدم، اما فکر نمی‌کردم به این زودی به لیگ ایران برگردم و زمانی که پیشنهاد باشگاه بزرگ پرسپولیس را دریافت کردم پذیرفتم. هر بازیکنی دوست دارد در پرسپولیس بازی کند.

هافبک جدید پرسپولیس در پاسخ به این سوال که می‌تواند عملکرد خودش در استقلال را تکرار کند، اظهار داشت: صددرصد تلاشم را می‌کنم. امیدوارم با عملکردم در زمین هواداران را از خودم راضی نگه دارم. همه توان و تلاشم را می‌کنم.

مهری در واکنش به این موضوع که از مسعود ریگی که پیش از حضورش در پرسپولیس سابقه بازی در استقلال را داشته است، کمک می‌گیرد، خاطرنشان کرد: صددرصد، مسعود کلا بازیکن بی‌حاشیه بوده و رابطه خیلی خوبی با هم داریم و حتما از او مشورت می‌گیرم.

وی در رابطه با ارتباط خوبش با برخی از بازیکنان پرسپولیس مانند سروش رفیعی تصریح کرد: خیلی ارتباط خوبی با سروش رفیعی دارم و ارتباط خوبی هم بیرون از فوتبال دارم. برای حضور در پرسپولیس با کسی صحبت نکردم و این اتفاق یک دفعه صورت گرفت. من در قبرس بودم، وقتی هم پیشنهاد پرسپولیس آمد سریع کارهایم را انجام دادم و به ایران آمدم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که ‌که قلعه‌نویی نگاه ویژه‌ای به لیگ برتر دارد و برگشت او به خاطر حضور دوباره در تیم ملی نبوده است، گفت: برگشت من به این دلیل هم می‌تواند باشد، من دوست داشتم بیشتر در دید باشم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و همیشه در تیم ملی نماینده داشته است و خیلی از این اتفاق خوشحالم. مدت قرارداد من 2 ساله است و شماره پیراهنم هم فکر می‌کنم 27 باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ