سهند پس از به روز رسانی به ماموریت های برون مرزی بر می گردد

اقتصاد ایران: رشت- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوچه سهند پس از به روز رسانی و نوسازی تجهیزات به انجام ماموریت های برون مرزی بر می گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی بعد از ظهر دوشنبه در جمع فرماندهان، کارکنان و دانش پژوهان این فرماندهی با اشاره به اهمیت پرورش نیروی انسانی کارآمد و متعهد اظهار کرد: افتخار آفرینی ناو گروه ۸۶ به ثمر نمی‌نشست اگر پایه آموزش‌ها به درستی انجام نمی‌شد؛ نیروی انسانی متخصص، مؤمن و شجاع که مدعیان قدرت پوشالی را در بهت چگونگی انجام موفقیت آمیز این واقع فروبرده است؛ ایران چگونه توانست مأموریت عظیم در دل اقیانوس‌ها را بدون کوچک‌ترین حادثه‌ای به سرانجام برساند.

امیر ایرانی با اشاره به عملیات احیا ناوشکن سهند اضافه کرد: تلاش بی وقفه و همدلی کارکنان در گرمای طاقت فرسای بندرعباس و بیرون کشیدن کامل ناوچه سهند از آب، برگ زرینی دیگر از افتخارات پرسنل نیروی دریایی ارتش است که در کمال نا باوری استکبار جهانی و هجمه‌های بی وقفه رسانه‌ای آنها توانستیم این ناوچه پر افتخار را بدون آسیب بیرون بکشیم و وعده می‌دهیم که در آینده‌ای نزدیک سهند پس از بروز رسانی و نوسازی تجهیزات به انجام مأموریت‌های برون مرزی باز خواهد گشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خطاب به دانش پژوهان افزود: با تکیه بر سلاح ایمان بر نفس خود غلبه کنید و در یادگیری مهارت‌های تخصصی، عقیدتی و حفاظتی سرآمد باشید تا روز به روز بر عزت و اقتدار پرچم مقدس کشور اسلامی ایران بیافزاید.

دریادار ایرانی بیان کرد: تجهیز و نوسازی اماکن مراکز آموزشی در اولویت قرار دارد؛ نباید کار را تمام شده بدانید بلکه این اول راه است و دشمن هم روز به روز در حال به روز رسانی تجهیزات خود می‌باشد، می‌بایست با بروز رسانی آموزش‌ها با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا به مقابله با دسیسه‌های دشمنان این مرز و بوم پرداخت.

گفتنی است، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از کارگاه‌های فنی و آموزشی و ساختمان‌های در حال نوسازی و تجهیز بازدید میدانی کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ