نظارت بر ناوگان مسافربری تا پایان تابستان ادامه دارد

اقتصاد ایران: سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد از نظارت و کنترل میدانی بر ناوگان حمل‌ونقل عمومی تا پایان تابستان خبر داد.

رضا حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی از جمله ناوگان حامل مواد خطرناک، اتوبوس، مینی‌بوس و سایر وسایل نقلیه عمومی جاده‌ای، به منظور ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای به شکل گشت‌های مشترک ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پلیس‌راه در تمامی ایام سال و در همه محورهای مواصلاتی پرخطر و پر تردد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در ایام سفرهای اربعین با توجه به افزایش حجم تقاضا از ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر، این نظارت‌ها در قالب طرح جابه‌جایی زائرین اربعین وایام پایانی ماه صفر و تابستان به صورت شدیدتر و با دقت نظر بیشتری توسط اداره ایمنی و ترافیک و پلیس راه انجام شد.

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد اظهار کرد: در سال جاری نیز از ابتدای آغاز طرح تا روز ۱۶ شهریور، تعداد ۷۵۰ دستگاه اتوبوس در محورهای منتهی به مرزهای چذابه، شلمچه و مهران و همچنین مشهد مقدس در قالب طرح کنترل میدانی ناوگان مسافری، مواردی از جمله وجود تجهیزات ایمنی (کپسول آتش‌نشانی، چکش ایمنی، مثلث ایمنی)، جعبه کمک‌های اولیه، وضعیت روشنایی، وضعیت کولرها و شیشه‌های اتوبوس، وجود آب‌سرد، نصب شماره پیامک و سامانه ۱۴۱ جهت اعلام شکایات و تخلفات، صورت‌وضعیت و تطبیق آن با تعداد مسافران و… بررسی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تداوم تقاضای سفرهای هم‌وطنان در ایام پایانی فصل تابستان، نظارت و کنترل میدانی بر ناوگان حمل‌ونقل عمومی در محورهای پرتردد و پرخطر همچنان وجود دارد تا مسافران و کاربران با آرامش خاطر در جاده‌ها تردد کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ