حزب الله: پرنده اسرائیلی را فراری دادیم

اقتصاد ایران: حزب الله لبنان در جریان عملیات‌های خود موفق شد با موشک‌های پدافندی خود، هواپیمای رژیم اسرائیل را از آسمان جنوب لبنان فراری دهد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حزب الله لبنان اعلام کرد که با موشک زمین به هوا توانسته است هواپیمای نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار داده و آن را مجبور کرده است آسمان لبنان را ترک کند.

رژیم اسرائیل بعد از حمله هوایی بامداد امروز دوشنبه به مناطقی در سوریه که 16 شهید و 36 زخمی برجای گذاشته است، اقدام به انجام حملاتی در جنوب لبنان کرد و طی آن، هواپیماهای رژیم اسرائیل در ارتفاع پایین به پرواز درآمدند.

شبکه الجزیره به نقل از منابع خود گزارش داد که هواپیماهای جاسوسی رژیم اسرائیل علاوه بر لبنان، در جنین واقع در کرانه باختری و شهرک‌های اطراف به پرواز درآمده‌اند. رژیم اسرائیل این اواخر از پهپادهای انتحاری و مسلح به رگبار برای هدف قرار دادن مبارزان فلسطینی استفاده کرده است.

حزب الله لبنان طی امروز چند عملیات علیه رژیم اسرائیل انجام داد که در یکی از این عملیات، با استفاده از پهپاد تا نزدیکی شهر نهاریا واقع در شمال بندر حیفای اشغالی، صهیونیست‌ها را به هراس انداخت.

حمله پهپادی حزب الله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان در این باره اعلام کرد که با تعدادی پهپاد انتحاری، مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر یگان 621 ایگوز را در پادگان «شراگا» واقع در شمال شهر عکا را هدف قرار داده است. بنا به این بیاینه، پهپادها به دقت به اهداف اصابت کرده و تلفاتی به دشمن صهیونیستی وارد کرده است.

تیپ گولانی، یکی از زبده‌ترین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است که به علت تلفات سنگین و ضربات سختی که از مقاومت فلسطین در غزه دریافت کرده بود، مجبور به عقب‌نشینی از این منطقه شد که البته صهیونیست‌ها مدعی بودند هدف از این عقب‌نشینی سازماندهی مجدد است.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای دیگری بعد از این عملیات اعلام کرد که مقر جدید تیپ غربی ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان «یعرا» هدف حملات راکت کاتیوشا قرار داده است.

رسانه‌های عبری ساعتی قبل از این، از رصد شلیک 15 راکت از سوی لبنان به سمت منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب الله لبنان در روز دوم اعلام جنگ رژیم اسرائیل علیه نوار غزه (هشتم اکتبر= 16 مهر ماه) اعلام کرد که در حمایت از مقاوم و مردم فلسطین در غزه، به حملات و عملیات‌های خود علیه صهیونیست‌ها ادامه خواهد داد و تنها در صورت آتش بس و توقف جنایت‌ها در غزه، جبهه شمال فلسطین اشغالی آرام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ