اشتغالزایی برای بیش از ۲۷۰۰ نفر در استان البرز با پرداخت تسهیلات

اقتصاد ایران: کرج- مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به پرداخت دو هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی گفت: با این تسهیلات برای دو هزار و ۷۱۹ نفر اشتغالزایی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد فلاحتکار در نشست خبری معرفی طرح شهید عجمیان ۲، پویش بنای همدلی و رزمایش سالروز مبدأ فعالیت‌های جهادی با اشاره به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ فعالیت‌های جهادی در جامعه گفت: رسانه‌ها سفیران عشق و امید فعالیت‌های جهادگران بسیجی در خدمت به مردم و محرومیت زدایی باشند تا مردم از فعالیت‌های بزرگ و ارزشمند جهادگران بیش از پیش آگاه شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی تداوم راه شهدا است، به تشریح نقش جهادگران بسیج سازندگی در اجرای ط رح شهید عجمیان ۲، پویش بنای همدلی و رزمایش بزرگداشت روز فردوس پرداخت و عنوان کرد: خدمت به مردم و شاد کردن دل مردم کم برخوردار توفیق و نعمتی است که آن را قدر می‌دانیم و انتهای مسیر فعالیت‌های جهادی تحقق ایران سربلند و حکومت عدل مهدوی (عج) خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه پویش بنای همدلی از سوم خرداد ماه با هدف احداث و بازسازی منازل محرومان و با حضور گروه‌های جهادی عملیاتی شده است، افزود: این طرح در همکاری مشترک بین سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همت گروه‌های جهادی در حال اجرا است.

سرهنگ فلاحتکار با اشاره به فعالیت جهادی رهبر معظم انقلاب در زلزله سال ۱۳۴۷ منطقه فردوس و تاکید بر تداوم فعالیت‌های رهبری در خدمت جهادی به مردم به تشریح طرح شهید عجمیان ۲ پرداخت و تصریح کرد: خدمت صادقانه جهادگران بسیجی در بهسازی مدارس بستر ساز حضور و مشارکت دانش آموزان و اولیا آنها در طرح شهید عجمیان ۲ شده است و این خاصیت فرهنگ جهادی است که مسبب مشارکت حداکثری مردم در میدان خدمت می‌شود.

مسؤول بسیج سازندگی استان البرز از اعطای ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از سوی این نهاد از مهرماه سال گذشته تاکنون به متقاضیان خبر داد و گفت: با استفاده از این تسهیلات ۲ هزار و ۷۱۹ نفر مشغول به کار شدند.

شاداب سازی ۱۴۳ مدرسه در البرز با حضور جهادگران

در ادامه این نشست آهنگران معاون برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان البرز با تقدیر از اهتمام جهادگران بسیج سازندگی در نوسازی و بازسازی و رنگ آمیزی مدارس استان البرز، عنوان کرد: ۱۴۳ مدرسه و ۱۷۲۰ کلاس درس استان البرز با حضور ۱۲۸۷ جهادگر این استان در حال شاداب سازی، رنگ آمیزی و بازسازی است.

در پایان این نشست برخی خبرنگاران با آگاه شدن از فعالیت‌های ارزشمند گروه‌های جهادی، پیشنهاد تشکیل یک گروه جهادی جهت اصحاب رسانه را مطرح کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ