پروژه بهسازی گردنه شهر پیر زرین دشت استان فارس افتتاح شد

اقتصاد ایران: زرین دشت- با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ، پروژه بهسازی گردنه شهر پیر شهرستان زرین‌دشت در استان فارس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش امانی در این مراسم گفت: به رغم کمبودها، پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعال است و اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام راهداری، اولویت کاری این سازمان به شمار می‌آید.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تأکید بر دشواری‌های اجرای این پروژه و عروج شهادت گونه یکی از همکاران سازمان در روند اجرای این پروژه و در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، ادامه داد: حجم خاکبرداری در پروژه گردنه شهر پیر ۳۵۰ هزار متر مکعب است، این پروژه با اعتبار هزینه شده بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد تومان و طول ۲.۷ کیلومتر امروز به بهره‌برداری رسید تا مردم با ایمنی بیشتری در این محور تردد کنند.

وی با اشاره به درخواست مردم شهرستان زرین‌دشت مبنی بر تکمیل گردنه شهر پیر به طول پنج کیلومتر، ابراز امیدواری کرد با تأمین اعتبار از طریق منابع مولدسازی و اعتبارات استانی و با اختصاص اعتبار ملی بتوان ادامه پنج کیلومتر گردنه پیر شهر را به اتمام رساند.

امانی در سفر به استان فارس ضمن بازدید از پروژه‌های شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت، تحقق مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را درگروی توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد.

وی با اشاره به نوسازی ناوگان و ماشین آلات ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها ابراز امیدواری کرد با ورود ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری، توان استان فارس در حوزه راهداری به میزان قابل توجهی افزایش یابد و نتیجه آن تسریع در اجرای پروژه‌ها باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ