واکنش دمشق به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

اقتصاد ایران: سوریه به حمله رژیم صهیونیستی به این کشور که به شهادت ۱۶ نفر و زخمی شدن ۳۶ نفر منجر شد، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای حمله رژیم صهیونیستی به سوریه که به شهادت ۱۶ نفر و زخمی شدن ۳۶ نفر منجر شد را به شدت محکوم کرد.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد:: حدود ساعت ۲۰:۲۳ شامگاه روز یکشنبه ۲۰۲۴/۹/۸، دشمن اسرائیلی از سمت شمال غرب لبنان حمله هوایی به چندین موضع انجام داد که به شهادت ۱۶ نفر و زخمی شدن ۳۶ نفر دیگر منجر شد و خسارات مادی نیز به همراه داشت.

دراین بیانه آمده است: تداوم حملات اشغالگران به خاک سوریه و دیگر کشورهای منطقه، و ادامه جنگ وحشیانه اش علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و ارتکاب وحشتناک ترین کشتارها و جنایات نسل کشی علیه فلسطینیان، بیانگر رویکرد فاشیستی و خونریز این رژیم برای تشدید بیشتر در منطقه و سوق دادن آن به سمت خطرناک است که عواقب ناگوار و غیرقابل پیش بینی به همراه خواهد داشت.

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: حمایت نامحدود آمریکا و غرب از تل آویو آن را تشویق می کند تا به جنایات وحشیانه و تجاوز مداوم خود ادامه دهد، که این کشورها را در این تجاوز شریک می کند. سوریه این حمله ددمنشانه به خاک سوریه را به شدت محکوم می کند و نسبت به ادامه سکوت بین المللی درباره بی توجهی اسرائیل به تمام قوانین و کنوانسیون های بین المللی و نقض قوانین بین المللی آن هشدار می دهد.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: سوریه بر حق قاطع خود در دفاع از حاکمیت اراضی خود و آزادسازی سرزمین اشغالی خود با تمام ابزارهای مشروع تضمین شده توسط قوانین بین المللی تأکید می کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ