شرح خدمات و هزینه پرداختی بیمه تکمیلی درمان هنرمندان منتشر شد

اقتصاد ایران: صندوق اعتباری هنر یک روز بعد از انتشار آغاز نام نویسی بیمه تکمیلی درمان، شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی فصل جدید بیمه تکمیلی درمان اصحاب فرهنگ، هنر ، رسانه و قرآن و عترت را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صندوق اعتباری هنر یک روز بعد از انتشار آغاز نام نویسی بیمه تکمیلی درمان، شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی فصل جدید بیمه تکمیلی درمان هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت را منتشر کرد.

صندوق اعتباری هنر به منظور کاهش دغدغه های درمانی جامعه فرهنگ و هنر کشور، ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت را از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ از طریق پیام رسان اختصاصی صندوق هنر به نشانی honarcredit.ir/app و یا سایت صندوق به نشانی Profile.honarcredit.ir انجام خواهد داد.

خدمات بیمه تکمیلی سال جاری با همکاری بیمه دانا در در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) با سه سقف قیمتی از ۵۹۱ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۲۲۹ هزار تومان و پوشش‌های متفاوت ارائه شده است تا هر فرد بنا بر شرایط خود یکی از طرح ها را انتخاب کند.

در طرح امید، هر عضو از مبلغ سالانه ۲ میلیون و ۴۰ هزارتومان، ۵۹۱ هزار و ۶۰۰ تومان پرداخت می کند و ۷۱ درصد حق بیمه یعنی یک میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان توسط صندوق پرداخت می شود.

در طرح آرامش، هر عضو از مبلغ سالانه ۵ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، ۲ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۳۰۰ تومان پرداخت می کند و ۶۰ درصد آن یعنی سه میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان توسط صندوق پرداخت می شود.

در طرح رفاه نیز از مبلغ سالیانه ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان، صندوق ۴۶ درصد آن یعنی ۴ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۴۰۰ تومان آن را پرداخت می‌کند.

حق بیمه سالانه بیمه عمر و حوادث اعضای صندوق اعتباری هنر مبلغ ۱۳۳ هزار تومان است. این بیمه نامه برای بیمه شده اصلی بیمه درمان تکمیلی الزامی است.

ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق برای اعضا و خانواده تحت تکفل آن ها آزاد است و هر عضو می‌تواند با طی مراحل ثبت نام در یکی از طرح های بیمه تکمیلی، همسر، فرزندان و همچنین والدین تحت تکفل (تحت پوشش بیمه پایه فرد اصلی) را در همان طرح ثبت نام کند.

خدمات بیمه تکمیل درمان صندوق اعتباری هنر از تاریخ اول مهر سال ۱۴۰۳ آغاز و ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۴ به پایان خواهد رسید.

برای مشاهده و دانلود جداول تعهدات، شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی به سامانه اینترنتی صندوق اعتباری هنر مراجعه کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ