تحویل مجتمع انتظامی محله کرمان تا پایان مهرماه

اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۸ شهر تهران از اتمام عملیات احداث ساختمان سومین مجتمع انتظامی منطقه ۸ در محله کرمان و تحویل به فراجا تا ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران در سومین نشست مجمع مشورتی معتمدین محلات سیزده‌گانه منطقه ۸ با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در ارائه گزارش اقدامات عملیاتی ۵ ماهه منطقه گفت: خوشبختانه با گذشت پنج ماه از سال با تلاش همکارانم در منطقه و بر طبق گزارشات واصله، منطقه ۸ از ۱۹۴ پروژه تعریف شده توسعه محلی در طرح من شهردارم ۲، با اتمام و پیشرفت بالای ۶۰ درصدی ۱۵۶ پروژه در جایگاه اول و در پروژه‌های احداثی نیز در رده اول در بین مناطق ۲۲ گانه قرار دارد.

شهردار منطقه رشد ۴ برابری تعریف پروژه‌های توسعه محلی طرح من شهردارم امسال را در راستای بازدیدهای مستمر از سطح منطقه و اهتمام بر موضوعات مینیاتوری موجود در محلات دانست که رفع آنها در دستور کار منطقه قرار دارد.

تنهایی در ادامه گزارش پروژه‌های احداثی سطح منطقه از اتمام عملیات احداث ساختمان سومین مجتمع انتظامی در محله کرمان و تحویل ساختمان به فراجا تا پایان مهرماه و احداث مخزن آب بوستان تمدن با مدیریت و استفاده از مسیل ابراهیم‌آباد برای آبیاری فضای سبز بوستان در سال جاری خبر داد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقامیری در سومین حضور خود در منطقه ۸ ابتدا با همراهی معتمدین محلات منطقه از بوستان فدک بازدید کرد و در ادامه در این نشست بر لزوم بازطراحی، اجرای سازه و نورپردازی مناسب جایگاه شهدای گمنام در این بوستان تأکید کرد.

آقامیری همچنین طرح احداث آبنمای جدید در این بوستان را با توجه به ایزوله نبودن حوض و از دست دادن عمر مفید آن مناسب و ضروری دانست.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران برگزاری این جلسات در سطح مناطق ۲۲ گانه را به عنوان پل ارتباطی بین مدیریت شهری و محلات شهر تهران دانست که می‌بایست با استفاده از این ظرفیت، جمع‌بندی اقدامات انجام شده مدیریت شهری در محلات به آگاهی شهروندان رسانده شود.

گفتنی‌است پس از پایان این نشست، شهردار منطقه ۸ با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین آقامیری و مدیران ارشد منطقه، در مسجد ثارالله محله نارمک واقع در خیابان میرفخرایی، از نماز مغرب و عشا پاسخگوی موارد و درخواست‌های اهالی محله بودند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ