تجارت و بازرگانی در استان بوشهر رونق گرفته است

اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت:‌با پیگیری‌های انجام شده، روند توسعه تجارت و بازرگانی در استان بوشهر شتاب گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد موفقیت‌های بزرگی در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، آموزش، پژوهش، حوزه فرهنگی و اجتماعی در استان بوشهر هستیم.

وی با تقدیر از تلاش، همراهی، همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و دولتی استان برای رسیدن به موفقیت بیان کرد: استان بوشهر در سه سال گذشته جز استان‌های برتر در انجام فعالیت‌های عمرانی و مخصوصاً اقتصادی بوده و روند خدمات‌رسانی در استان بوشهر بهبود قابل توجهی یافته است.

محمدی‌زاده با اشاره به روند تجارت و بازرگانی در استان بوشهر تصریح کرد: در این عرصه استان بوشهر به وضعیت خوبی رسیده به‌گونه‌ای که امروز دیگر بندر بوشهر در حال تکثیر به منطقه ویژه اقتصادی و مجتمع بندری نگین است.

وی این اقدامات مهم و مؤثر توسط دستگاه‌های مختلف در استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و اضافه کرد: در هفته دولت امسال با تلاش جمعی مسئولان و کارکنان ادارات، ۲ بیمارستان جدید در کنگان و عسلویه جنوب استان بوشهر با ۳۱۰ تخت بستری عملیات اجرایی آن آغاز شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۰۰ مسکن در شهرها و روستاهای استان بوشهر به مردم تحویل شد، ادامه داد: در هفته دولت ۴۰۰ مسکن در شهرها و ۲ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر تکمیل، افتتاح و به مردم واگذار شد.

محمدی‌زاده از واگذاری ۳ هزار قطعه زمین مسکونی به مردم در هفته دولت امسال خبر داد و تصریح کرد: در هفته دولت ۲ هزار قطعه زمین در روستاها و یک‌هزار قطعه زمین در شهرهای استان بوشهر به جامعه هدف تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه تمام این فعالیت‌ها در حوزه راه، مسکن، درمان، آبرسانی، سدها انجام شده است، گفت: در سفر شهید آیت‌الله رئیسی به استان بوشهر ضمن تکمیل و افتتاح ۲ سد قدیمی، ساخت ۲ سد دیگر ادامه یافت و ۲ سد جدید هم عملیات اجرایی آن آغاز شد که این طرح‌ها بخشی از اقداماتی بوده که این دستگاه‌ها انجام داده‌اند که لازم بود از خدمات و تلاش آنها تجلیل شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از همه کارکنان دولت، مدیران، معاونین، مسئولان در ایجاد هم‌افزایی برای خدمت به استان بوشهر اضافه کرد: بدون تردید در دولت چهاردهم با حضور پزشکیان رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت این خدمات و فعالیت‌ها تداوم می‌یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ