رئیس جدید دادگستری چگنی معرفی شد

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - در مراسمی، رئیس جدید دادگستری شهرستان چگنی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان چگنی برگزار شد.

حسین صالحی رئیس حفاظت‌واطلاعات دادگستری لرستان در این مراسم ضمن اشاره به اسناد بالادستی و سیاست‌های اولویت‌دار قوه قضائیه و تأکید بر اجرای آنها توسط رؤسای حوزه‌های قضائی استان، اظهار داشت: حمایت از تولید از اولویت‌های دستگاه قضائی است و کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری تشکیل شده که مشکلات قضائی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را بررسی و رسیدگی ویژه انجام می‌دهد که بایستی در استان نیز این مورد در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد چه در درون و چه در بیرون قوه قضائیه از برنامه‌های اولویتی سند تحول و برنامه عملیاتی است، عنوان کرد: بایستی ضمن حراست از سرمایه‌های انسانی دستگاه قضائی با فساد چه در درون و چه در برون دستگاه قضائی برخورد قاطع و جدی صورت پذیرد.

رئیس حفاظت‌واطلاعات دادگستری لرستان، افزود: رسیدگی به پرونده‌های معوق و مسن، کاهش اطاله دادرسی، دادرسی الکترونیک، ابلاغ الکترونیک، اتقان آرا، تکریم ارباب‌رجوع، استفاده از جایگزین‌های حبس و مواردی ازاین‌دست از اولویت‌های دستگاه قضائی هستند که بایستی در دستور کار جدی همه رؤسای حوزه‌های قضائی و قضات قرار گیرد.

صالحی در ادامه با اشاره به اینکه پرونده باید در موعد خود رسیدگی و اتخاذ تصمیم شود تا مردم طعم عدالت را بچشند، بیان داشت: بایستی با جرایم خشن و جرایمی که باعث سلب آسایش عمومی و روانی مردم می‌شود برخورد قاطع و قانونی و همچنین عبرت‌آموز صورت گیرد.

وی ضمن تأکید بر نظارت جدی بر قرارهای منتهی به بازداشت، عنوان کرد: باید در انتصاب‌هایمان افراد شایسته و متدین و مسلط بر امر قضا و حاذق را مدنظر قرار دهیم.

رئیس حفاظت‌واطلاعات دادگستری لرستان بر تعامل و همکاری دوطرفه همه دستگاه‌ها با دادگستری در راستای خدمت به مردم تأکید کرد و افزود: تخصصی‌شدن شعب از مواردی است که بایستی به آن توجه ویژه داشت.

بنابراین گزارش، در این مراسم از زحمات رئیس سابق دادگستری «اردشیر حسینی» تقدیر و «رضا سیاه منصور» به‌عنوان رئیس دادگستری جدید چگنی معرفی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ