توصیف برادر مجری عملیات المالکیه از شخصیت برادرش

اقتصاد ایران: برادر ماهر الجازی مجری عملیات دیروز المالکیه برادرش را انسانی غیرتمند خواند و گفت که هر انسان غیوری نسبت به جنایات غزه ممکن است از خود واکنش نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، شادی الجازی برادر ماهر الجازی عامل عملیات شجاعانه دیروز در منطقه المالکیه و گذرگاه النبی در مرز اردن با سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد که برادرش از اوضاع امت اسلامی به ویژه بعد از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در غزه که بیش از ۴۰ هزار شهید بر جای گذاشته، مأیوس شده بود و احتمالاً همین موضوع انگیزه‌ای برای انجام این عملیات شده است.

به نوشته این گزارش، وی در گفتگو با رسانه‌های محلی تاکید کرد که خانواده شهید نیز مانند دیگران از شنیدن این خبر غافلگیر شده‌اند و به نظر می‌رسد احساس غیرت شهید نسبت به برادرانش در غزه مشوقی برای انجام این عملیات بوده است.

شادی الجازی ابراز داشت: هر انسان غیوری ممکن است به علت این کشتار و جنایت‌هایی که اشغالگران صهیونیسم مرتکب می‌شوند، کاری انجام دهد، لذا شهید ماهر الجازی نیز این کار را انجام داد و ما از خداوند می‌خواهیم که او را به عنوان شهید قبول کند.

وی با اعلام اینکه خبر شهادت برادرش را از رسانه‌ها شنیده است، گفت که ماهر متأهل و دارای ۵ فرزند بود که بزرگترین آنها ۱۲ سال سن دارد.

ماهر ذیاب حسین الجازی عامل عملیات قهرمانانه دیروز ضد نظامیان صهیونیست در گذرگاه الکرامه، راننده کامیونی از استان معان اردن بود. او حدود ساعت ۱۰ صبح یکشنبه وارد گذرگاه الکرامه در مرز اردن و فلسطین اشغالی شد و از فاصله صفر اقدام به تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در این گذرگاه کرد. در این عملیات ۳ صهیونیست به هلاکت رسیدند و مجری عملیات هم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ