وقوع جرایم در استان بوشهر ۱۱ درصد کاهش یافت

اقتصاد ایران: بوشهر- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۱۱ درصدی جرایم، کاهش ۲۰ درصدی جرایم مهمه و افزایش کشف انواع سرقت‌ها در سال جاری در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی ظهر دوشنبه در جمع یگان‌های انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: امروز مردم فهیم استان بوشهر قدردان شما هستند بالاترین افتخارمان این است که مدال افتخار تقدیر و تشکر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا را داریم.

وی اضافه کرد: در همین یک سال و نیم گذشته ایشان بارها مراتب تقدیر و تشکر خود را از کارکنان خدوم فراجا به خصوص استان بوشهر اعلام کرده اند و برای ما افتخاری بالاتر از این نیست.

وی به کاهش ۱۱ درصدی جرایم و کاهش ۲۰ درصدی جرایم مهمه و در کنار آن افزایش کشف انواع سرقت‌ها در سال جاری در این استان اشاره کرد و گفت: این آمارها نشان از تلاش بی وقفه و شبانه روی شما همکاران عزیز است.

سردار رضایی گفت: ضمن کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان، ۵ درصد کاهش تصادفات و جان‌باختگان را در این استان شاهد بوده ایم.

وی در ادامه افزود: امروز ما حضور مقتدرانه مرزبانی در ۷۰۰ کیلومتری ساحل و ۹۰۰ کیلومتر مرز دریایی را در این استان می‌بینیم که حاصل این حضور مقتدرانه و مدیریت آن می‌شود امنیت کشور ایران.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به استناد بیانات شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی که می‌فرماید ما ملت امام حسینیم ما ملت شهادتیم تصریح کرد: این امر در مجموعه فراجا جاری است و تک تک همکاران، نماد فرمایش ایشان هستند.

وی با تاکید بر برگزاری مراسم مقدس صبحگاه بیان داشت: مراسم صبحگاه نشان از اقتدار رزمی، نظامی و ستادی هر فرماندهی است و مراسم صبحگاه یک تکلیف سازمانی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ