جشن عاطفه‌ها در مدارس اردبیل برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با بازگشایی مدارس در اردبیل و از ۲۶ شهریور تا هفتم مهرماه جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس برگزار می‌شود.

علیرضا حسین نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها در راستای تأمین نیازمندی‌های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد همه ساله در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد مشغول تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: از روز ۲۶ شهریورماه تا هفته اول مهر جشن عاطفه‌ها در قالب پایگاه‌های تعیین شده و برای کمک به تأمین نیازهای دانش آموزان تحت پوشش در اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل دانش آموزان را آینده سازان مملکت اسلامی ایران دانست و بیان کرد: امروز هر قدر برای آینده این دانش آموزان و رفاه تحصیلی آنان سرمایه گذاری کنیم به همین میزان در آینده از حسنات و تعالی این کودکان، نوجوانان و دانش آموزان برداشت نیک خواهیم کرد.

حسین نژاد با اشاره به اینکه علاوه بر دانش آموزان تحت پوشش بالغ بر ۸۰۰ نفر دانشجو نیز با حمایت‌های کمیته امداد در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: امسال در قالب پویش «مداد رنگی» و با حمایت‌های مرکز درصدد تأمین لوازم التحریر دانش آموزان هستیم و با اختصاص مبلغ ۵۰۰ هزار تومان مایحتاج دانش آموزان در اولین فرصت در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی به برگزاری جشن عاطفه‌ها در هفته آخر شهریورماه اشاره و خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی و جشن نیکوکاری در آغاز سال نو از برنامه‌های مناسبتی باسابقه کمیته امداد است که امسال نیز تلاش می‌کنیم در برگزاری هر دو جشن از ظرفیت خیرین و کمک‌های مردمی بیشتر بهره بگیریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضرورت تأمین نیازمندی دانش آموزان بی بضاعت را در آغاز سال تحصیلی یادآور شد و بیان کرد: امیدواریم با شناسایی خانواده‌های نیازمند اقلام تحصیلی دانش آموزان تا اول مهرماه تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ