تبلیغات ریتارگتینگ، این‌بار درون اپلیکیشن: سرویس تازه یکتانت با همکاری ادتریس

اقتصاد ایران: یکتانت و ادتریس از محصول تازه ریتارگتینگ درون اپلیکیشن خود رونمایی کردند. بااین محصول تبلیغ‌دهنده می‌تواند تبلیغات هدفمند خود را به کاربران نمایش دهد.

این محصول مشترک یکتانت و ادتریس به کسب‌و‌کارها و تبلیغات‌کنندگان اجازه می‌دهد تا کاربرانی که پیش از این با اپلیکیشن آن‌ها در تماس بوده‌اند را از طریق داده‌های ادتریس شناسایی و از طریق پنل یکتانت تبلیغات هدفمند خود را به این کاربران نمایش دهد.

ادتریس پلتفرم اتریبیشون در صنعت موبایل مارکتینگ کشور است و در سه زمینه اصلی شناسایی منابع نصب کاربران، تحلیل رفتار کاربران درون اپلیکیشن به تفکیک منابع نصب و شناسایی نصب‌های تقلبی کاربرد دارد.

این همکاری قدمی تازه در گسترش فعالیت‌های تبلیغات درون اپلیکیشن یکتانت است. با استفاده از داده‌های دقیق ثبت شده در پنل ادتریس و پتانسیل یکتانت در تبلیغات درون اپلیکیشن با دسترسی به بیش از ۱۲ هزار منتشرکننده تبلیغات، ریتارگتینگ کاربران اپلیکیشن راه‌کار مناسب کسب‌و‌کارها برای رشد اپلیکیشن یا محصول است. تا پیش از این امکان سنجش تبلیغات بر اساس میزان کلیک و میزان اکشن دریافتی (شامل نصب، افتتاح حساب، خرید و…) بود و به تازگی قابلیت ریتارگتینگ هم به این سرویس اضافه شده است.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با تنظیم رویداد (Event) درخواستی خود نقطه تماس دقیق‌تری با کاربر مورد نظر پیدا کنند و همچنین به بازگشت کاربرانی که Churn شده‌اند هم کمک خواهد کرد. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با توجه به هدف و استراتژی‌های کسب‌وکار خود،‌ بر اساس رفتار کاربرانشان کمپین ریتارگتینگ اجرا کنند. به عنوان مثال یک تبلیغ‌کننده می‌تواند کاربرانی که اپلیکیشن کسب‌و‌کار را نصب کرده‌اند اما حسابی افتتاح نکردند یا هنوز خریدی انجام ندادند را هدف‌گذاری کند و اکشن مورد نظر را کسب کند.

تبلیغ‌دهندگان می‌توانند با استفاده از دیتای ثبت شده در پنل ادتریس خود و مراجعه به پنل یکتانت، از قابلیت تبلیغات ریتارگتینگ درون اپلیکیشن استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ