مسابقات تیراندازی، ترازوی سنجش عملکرد خلبانان و کارکنان فنی است

اقتصاد ایران: فرمانده نیروی هوایی ارتش در مسابقات تیراندازی هوا به زمین نهاجا گفت: مسابقات تیراندازی، ترازوی سنجش عملکرد خلبانان و کارکنان فنی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در اولین روز از مرحله اصلی مسابقات تیراندازی هوا به زمین نهاجا (گانری) در میدان تیر پایگاه هوایی شهید نوژه همدان با اشاره به این مسابقات گفت: در هر شغل و صنفی یک آزمایش و اندازه‌گیری برای سنجش عملکرد افراد در آن حرفه وجود دارد، مهارت و دقت خلبانان شکاری ما که در طول سال آموزش می‌بینند و در مدل‌های مختلف پرواز می‌کنند، با این مسابقات گانری سنجیده می‌شود.

وی با بیان اینکه همه این کارها برای این است که اگر خدای ناکرده روزی جنگ شد، به مقابله با دشمن با تاکتیک‌های مختلف برویم افزود: ترازوی آزمایش خلبانان ما علی‌الخصوص خلبانان جوان در نیروی هوایی ارتش همین مسابقات گانری است.

امیر واحدی اظهار کرد: در این مسابقات انواع مدل‌های بمب و راکت زدن تمرین می‌شود، این مسابقات در کل دنیا رایج است و ما این مسابقات را با استانداردهای دنیا طرح‌ریزی و اجرا می‌کنیم.
فرمانده نهاجا خاطر نشان کرد: مسابقات تیراندازی هوا به زمین مانند مسابقات تیم ملی است و همه با تمام انرژی وارد صحنه می‌شوند و دوست دارند خودشان را نشان دهند و به بقیه ثابت کنند.

وی اظهار کرد: از حدود سال ۱۳۹۸ چندین سال بود که این مسابقات در نیروی هوایی ارتش اجرا نشده بود، امسال به جرأت می‌توان گفت گسترده‌ترین و با عظمت‌ترین مسابقات گانری در این نیرو اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: اولین بار است که ۶ تیم کامل ۴ فروندی از جنگنده‌های اف ۴ و اف ۵ در این مسابقات با قدرت کامل حاضر شده‌اند، این مسابقات باعث ایجاد شور و نشاط هم در بین کارکنان فنی است و هم درمیان خلبانان پایگاه‌های نهاجا شده است.

وی بیان کرد: تلاشی که بچه‌های فنی ما برای آماده‌سازی جنگنده‌ها می‌کنند واقعاً جهادی و ستودنی است، داوران این مسابقات فقط عملکرد خلبانان را ارزیابی نمی‌کنند، بلکه کار کارکنان فنی نیز زیر ذره‌بین این داوران قرار دارد و به آنها امتیاز داده می‌شود.

امیر واحدی با بیان اینکه این زحمات برای این است که ثابت کنیم ما پیرو ولایت فقیه و فرمانده معظم کل قوا هستیم و آماده اجرای فرامین ایشان هستیم اظهار کرد: کسانی که اهل فن هستند و دستی بر آتش دارند می‌دانند که این مسابقات نشان دهنده این است که نیروی هوایی ارتش، الهی، آماده و سرپا است، هم خلبانان جوان، هم باتجربه‌ترها و کارکنان فنی و سایر کارکنان از آمادگی بسیار بالایی برخوردارند.

وی در پایان بیان کرد: یقیناً دشمنان ملت ما این مسابقات را رصد می‌کنند و برگزاری این مسابقه و در این سطح گسترده باعث ایجاد رعب و وحشت در دل آنها و دلگرمی برای دوستان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسابقات تیراندازی، ترازوی سنجش عملکرد خلبانان و کارکنان فنی است

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ