نمایندگان تنیس ایران حریفان خود را شناختند

اقتصاد ایران: رقابت‌های تنیس ۲۴ نفر برتر قاره آسیا در شرایطی از امروز آغاز شد که نمایندگان ایران حریفان خود را در این بازی‌ها شناختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با دعوت فدراسیون تنیس آسیا ۲۴ ورزشکار برتر و کمتر از ۱۴ سال این قاره از امروز تا ۲۴ شهریورماه در کامبوج به مصاف هم می‌روند. بر این اساس کیارش صادقی، آیلین محمدیان فرد، هانا شعبانپور، گلساء رحیمیان امیری، رومینا رافعی، رامتین رافعی و آریا شعبان‌نژاد با هدایت فرشید زیدی در این رویداد به میدان بروند.

با انجام مراسم قرعه کشی نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند که بر این اساس در بخش انفرادی، رامین رافعی شانس سوم قهرمانی در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو شد و آریا شعبان نژاد به مصافی حریفی از هند خواهد رفت. همچنین کیارش صادقی شانس شماره ۸ قهرمانی نیز در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شد.

در بخش دو نفره تیم کیارش صادقی در کنار بازیکن کره‌ای در برابر تیم هند قرار می‌گیرد و آریا شعبانژاد به همراه بازیکنی از کامبوج رو در روی تیمی متشکل از رامتین رافعی و نماینده چین به میدان می‌رود. در این بخش تنیسورهایی از کشورهای ایران، هند، تایلند، قزاقستان، کره جنوبی، پاکستان، ویتنام، چین، ازبکستان و کامبوج میزبان حضور دارند.

در بخش دختران نیز در دور نخست گلساء رحیمیان امیری به مصاف نماینده هند می‌رود، آیلین محمدیان فرد رو در روی نماینده قزاقستان قرار خواهد گرفت و هانا شعبانپور بخت شماره ۶ قهرمانی با قرعه استراحت رو به رو است. در دیگر بازی این مرحله رومینا رافعی با بازیکنی از ترکمنستان بازی خواهد داشت.

در بخش دو نفره تیم هانا شعبانپور و تنیسوری از اندونزی با قرعه استراحت رو به رو هستند و در دیگر دیدار گلساء رحیمیان امیری و آیلین محمدیان فرد به مصافی تیمی از کره جنوبی می‌روند. رومینا رافعی نیز با بازیکن اندونزی به مصاف تیمی مشترک از نپال و ترکمنستان خواهند رفت.

در این بخش نیز ۲۴ تینسور برتر قاره آسیا از کشورهای ایران، ترکمنستان، چین، هند، تایلند، قزاقستان، کره جنوبی، نپال، مالزی، اندونزی و هنگ کنگ حضور دارند.

گفتنی است این نفرات بر اساس رنکینگ انفرادی خود از سوی فدراسیون تنیس آسیا به این رقابت‌ها دعوت شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ