سوریه: رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید تنش بیشتر در منطقه است

اقتصاد ایران: وزارت خارجه سوریه در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به حق قانونی خود در دفاع از تمامیت ارضی سوریه تاکید و اعلام کرد که این رژیم تمایل به تشدید تنش بیشتر در منطقه دارد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،وزارت امور خارجه سوریه تجاوز نظامی بامداد امروز رژیم صهیونیستی به سوریه را که منجر به شهادت 16 نفر و زخمی شدن بیش از 40 نفر شد، به شدت محکوم و بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است که تداوم حملات اشغالگران به سوریه و کشورهای دیگر منطقه و استمرار در تجاوز نظامی وحشیانه به ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایت‌ها در حق آن‌ها ، نشان‌ می‌دهد که این رژیم تمایل به تشدید تنش بیشتر در منطقه دارد و منطقه را به سمت بی‌ثباتی سوق می‌دهد.

وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد که حمایت‌های نامحدود آمریکا و کشورهای غربی از رژیم اسرائیل این رژیم را به ادامه جنایت‌های وحشیانه و تجاوزات مستمر تشویق می‌کند و این کشورها در جنایات این رژیم شریک هستند و باید در برابر پوشش جنایت‌های این رژیم پاسخگو باشند.

سوریه نسبت به ادامه سکوت بین‌المللی در برابر بی توجهی رژیم اسرائیل به تمامی قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی و نقض آن‌ها هشدار داد و از همه کشورهای جهان خواست که تجاوزات اسرائیل را محکوم کرده و روسای نژادپرست این رژیم را در مورد حملات و جنایات سیستماتیک پاسخگو کنند.

وزارت امور خارجه به حق قاطع خود برای دفاع از حاکمیت سوریه و آزادسازی سرزمین اشغالی با تمام ابزارهای قانونی که قوانین بین المللی آنرا تضمین کرده، تاکید کرد.

رسانه‌‌های سوریه بامداد امروز دوشنبه از وقوع حمله به برخی از مناطق مرکزی این این کشور خبر دادند. سامانه پدافندی سوریه به مقابله با این تهاجم رژیم صهیونیستی پرداخت که از سمت لبنان صورت گرفته بود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این تهاجم تاکنون، منجر به شهادت 16 نفر و زخمی شدن بیش از 40 نفر شده و خسارات مادی نیز به بار آورده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ