حمله یک استقلالی به مدیران: بی‌جا می‌کنید قرارداد فسخ می‌کنید!

اقتصاد ایران: ارسلان مطهری بار دیگر نسبت به فسخ قرارداد خود توسط باشگاه استقلال در نیم فصل گذشته اعتراض کرد.

ورزش سه: ارسلان مطهری که در نیم فصل گذشته و پس از جدایی از استقلال به تراکتور پیوسته بود، در پایان فصل از این تیم سرخپوش تبریزی جدا شد اما با وجود مذاکره با چند باشگاه لیگ برتری هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است.

این در حالی است که در روزهای اخیر خبرهایی در خصوص مذاکره این بازیکن با ذوب‌آهن و ملوان منتشر شده بود اما در ابتدا اعلام شد او با باشگاه اصفهانی بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده و سپس مذاکرات او با ملوان که تا آستانه امضای قرارداد پیش رفته بود، به بن بست خورد.

ارسلان مطهری در گفت‌وگویی ما درباره این اتفاقات صحبت کرده و آن را حاصل شیطنت برخی از ایجنت‌ها دانسته است. او در این مصاحبه همچنین صحبت‌هایی را در خصوص شکایت خود از باشگاه استقلال مطرح کرده و به عدم رسیدگی به این پرونده اعتراض کرده است.

این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

از شرایطت صحبت کن. خبرهایی در خصوص مذاکره تو با ملوان و ذوب‌آهن منتشر شد و حتی شنیده می‌شد با ملوان به توافق رسیده‌ای اما این اتفاق رخ نداد.
با ملوان تا آستانه امضا رفتیم و حتی امضا را هم انجام دادیم اما فردای آن روز به من زنگ زدند و گفتند مبلغی که گفتید زیاد است، در صورتی که زیاد نبود. همچنین گفتند از بالا اعلام کرده‌اند ارسلان مطهری دارای سلامتی جسمی نیست. مگر ایفمارک برای این مسائل نیست؟ این دلایل و بهانه‌ها برای چیست؟ اگر می‌خواهید خودتان تصمیم بگیرید، ایفمارک را تعطیل کنید. چرا اعتبار من را زیر سوال می‌برید؟ نمی‌توانید با این شیطنت‌ها اعتبار من را خدشه‌دار کنید.

 فکر می‌کنید این شیطنت‌ها از طرف چه کسی بوده است؟
من نمی‌دانم. من مدیربرنامه‌ام را عوض کردم و همه چیز تغییر کرد.

ممکن است این کارها توسط مدیربرنامه سابقت انجام شده باشد؟
شاید اینطور باشد. نمی‌دانم. اما نمی‌شود شما با چندین تیم تا دم امضا بروی و آخری بگویند به ما گفته‌اند از لحاظ جسمی سلامت نداری؟ من سالم‌ترین آدم هستند. تست ایفمارک را برای همین گذاشته‌اند؛ بسم‌الله.

 خودت با مازیار صحبت کرده بودی؟
من با ایشان صحبت کرده بودم و ایشان هم نظر مثبتی داشت و به امضای قرارداد هم رسید و باید برای امضای مدیرعامل می‌رفت. این امضا دیشب صورت گرفت و امروز به من زنگ زدند و گفتند به مدیرعامل گفته‌اند ارسلان سلامت جسمانی ندارد. یعنی چه؟ من آنجا آمده‌ام و حتی نمی‌دانستم تمرین امروز چه زمانی است. پس شما چرا به من گفتید بیایم؟ شما چطور به خودتان اجازه می‌دهید بازیکنی را دعوت کنید و بخواهید و بعد این کار را کنید؟

خبرهایی می‌رسید که با تیم‌های تهرانی مثل هوادار هم صحبت کرده‌ای. با تیم‌های دیگری هم در حال مذاکره هستی؟
همه با من در حال مذاکره‌اند و در عین حال با من در حال مذاکره نیستند! لیست تیم‌ها را بیرون می‌دهند و می‌گویند این تیم‌ها، این بازیکنان را می‌خواهند. این لیست در اختیار همه مدیربرنامه‌ها قرار می‌گیرند و بقیه می‌روند به این و آن زنگ می‌زنند؛ مدیربرنامه‌هایی که می‌دانند بازیکن با مدیربرنامه دیگری قرارداد دارد ولی با این حال می‌آیند با او صحبت می‌کنند. همه چیز به هم ریخته است

 با صحبت‌های تو به نظر می‌رسد برخی اساس کار ایفمارک را زیر سوال برده‌اند.
دقیقا معنی این رفتارها این است که ما به حرف چند نفر دیگر گوش می‌دهیم و قرارداد می‌نویسیم و بعد بازیکن را پیش شما می‌فرستیم. به نظر من ایفمارک باید ورود کند تا این آدم‌ها از سیستم حذف شوند و کسی نخواهد به خاطر بازیکن خودش، بازیکن دیگری را خراب کند. این اتفاقات حتی خانواده بازیکن را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. اصلا موضوع سلامتی من در قرارداد آمده است.

کارت با استقلال به کجا رسید؟
کارمان به جایی کشیده که باید مستندات‌شان را تا دیروز ارائه می‌دادند و از سازمان لیگ به من زنگ می‌زدند تا من بروم و ببینم مستندات‌شان چیست.

استقلال امسال قرارداد بازیکنان زیادی را فسخ کرده است.
این کار بسیار غیراخلاقی، زشت و ناپسند است. شما بی‌جا می‌کنید قرارداد فسخ می‌کنید. چه کسی به شما اجازه داده یک طرفه و بدون دلیل موجه قرارداد فسخ کنید. دلیل موجه بیاورید. این کار، کار حرفه‌ای نیست.

به نظر می‌رسد قصد داری تا آخر این پرونده پیش بروی و شنیده می‌شود گفته‌ای حتی به قیمت کنار گذاشتن فوتبالم هم باشد، باید این ماجرا مشخص شود.
درست است، من این حرف را زده‌ام. تا آخر این قضیه می‌روم اما اجازه نمی‌دهم کسی حقم را بخورد.

 با توجه به حاشیه‌هایی که در مورد سلامتی تو ایجاد شده است، چه صحبتی با مهدی تاج داری؟
ایشان اگر رئیس فدراسیون فوتبال ایران هستند، باید ورود کنند و به تمامی بحث‌های سازمان لیگ رسیدگی کنند و ناظری بگذارند تا حق هیچ بازیکنی در این فوتبال خورده نشود. نه تنها بازیکن، بلکه حق فوتبال خورده نشود. من الان ۷-۸ ماه است که منتظر جواب کمیته تعیین وضعیت هستم و فقط یک جلسه برای من ترتیب داده شده که قراره باشگاه استقلال بعد از ۱۰ روز مستندات خود را به کمیته تعیین وضعیت ارسال کند. الان آن ۱۰ روز تمام شده، چرا به من زنگ نمی‌زنند؟ چرا زمانی که بازیکن از باشگاه شکایت می‌کند، انقدر زمان می‌برد اما زمانی که باشگاه‌ها از بازیکنان شکایت می‌کنند، بسیار زودتر رسیدگی می‌شود؟ اگر ادعا این است که پرونده‌ها نوبت‌به‌نوبت بررسی می‌شود، نباید این اتفاق رخ می‌داد.

دلیل شکایت تو فسخ غیرموجه قرارداد بود؟
قرارداد من را در دوره حفاظت‌شده فدراسیون فوتبال فسخ کرده‌اند و من این فسخ را غیرموجه می‌دانم. استقلال تا ۱۰ روز مهلت داشته مستندات خود را به کمیته تعیین وضعیت ارسال کند تا من بروم و ببینم دلیل فسخ چه بوده و قابل قبول بوده و یا خیر. هنوز این جلسه برای من برگزار نشده و مستنداتی هم از دلایل باشگاه استقلال برای من ارسال نشده است. استقلال در دوران مدیرعامل قبل به من بدهکار بوده است؛ این‌ها چطور و با چه مدارکی توانسته‌اند با اینکه به من بدهکار هستند، مجوز حرفه‌ای بگیرند؟ از رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای می‌پرسم چه مدارکی به شما ارائه شده که شما مجوز می‌دهید؟ جواب این سوالات کجاست؟ با این همه بدهی چطور این اتفاق رخ می‌دهد؟ با این شرایط کمیته صدور مجوز حرفه‌ای زیر سوال خواهد رفت.

 پس تو با ملوان و ذوب‌آهن بحث مالی نداشتی؟
درست است، بحث مالی نداشتم و این شیطنت‌ها باعث شد امضای قرارداد صورت نگیرد؛ شیطنت‌هایی که اصلا واقعیت ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ