برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار «بوی ماه مهر» در فرهنگسرای اشراق

اقتصاد ایران: نخستین نمایشگاه پاییزی نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر با عنوان «بوی ماه مهر» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد خیاط مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ تهران و رئیس فرهنگسرای اشراق از برپایی نمایشگاه پاییزی «بوی ماه مهر» در این‌فرهنگسرا خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به فصل پاییز، شروع ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس این نمایشگاه برای نخستین بار با هدف عرضه مستقیم نوشت‌افزار و مایحتاج شهروندان در فرهنگسرای اشراق برپا می‌شود.

وی عرضه بی‌واسطه محصولات مورد نیاز دانش‌آموزان را از اهداف مهم این نمایشگاه برشمرد و افزود: در این نمایشگاه قصد داریم با حذف واسطه‌ها، محصولات و نیازهای شهروندان با حداقل قیمت به طور مستقیم از تولیدکننده به دست مصرف‌کننده برسد. تلاش کرده‌ایم در این نمایشگاه هر آن چیزی که خانواده‌ها و دانش‌آموزان با شروع سال تحصیلی به آن نیاز دارند ارائه کنیم. نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک و مواد غذایی از مهم‌ترین محصولاتی است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

رئیس فرهنگسرای اشراق در ادامه به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری گوناگونی برگزار می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای نمایش کودک، موسیقی اقوام ایرانی، رادیو اشراق و برنامه‌های شاد و متنوع دیگر اشاره کرد.

خیاط در پایان گفت: شهروندان همچنین می‌توانند با فضای «اردوبازی» و «کمپ شبانه» فرهنگسرای اشراق نیز آشنا شوند و ضمن آگاهی از شیوه برگزاری این برنامه‌ها نسبت به حضور در این برنامه‌ها اقدام کنند. نمایشگاه «بوی ماه مهر» برای نخستین بار و در فضایی به وسعت دو هزار متر برپا شده و از ۲۰ تا ۳۱ شهریور هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۱ میزبان شهروندان تهرانی می‌شود.

فرهنگسرای اشراق در تهرانپارس، خیابان جشنواره، جنب متروی فرهنگسرا واقع است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ