«بذرپاشان» سرمایه گذاران و صنایع برای شتابدهنده‌ها

اقتصاد ایران: مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس به منظور ارتقای سطح فعالیت شتابدهنده‌های منتخب خود، رقابت «بذرپاشان» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، رقابت بذرپاشان با میزبانی از کارآفرینان شاخص، صندوق‌های سرمایه گذاری و صاحبان صنایع نوآور کشور، بستری برای معرفی ظرفیت‌ها، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری در برنامه‌های شتابدهی شرکتی و پروژه‌های توسعه محور فراهم می‌کند.

اجرای این رویداد به مرکز نوآوری جهش، از اعضای مرکز شتابدهی نوآوری سپرده شده است و در تاریخ‌های ۱۸ و ۲۰ شهریور در کارخانه نوآوری آزادی و در تاریخ ۲۷ شهریور در خانه «کارمان» لواسان اجرا می‌شود.

ارائه اولیه شتابدهنده‌ها در مقابل داوران و منتورها برای انتخاب گزینه‌های نهایی، روز ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ در کارخانه نوآوری آزادی صورت گرفت.

همچنین این کارخانه در ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ میزبان تور بازدید موشکافانه از شتابدهنده‌های عضو، به منظور آشنایی با فرصت‌ها و روش‌های سرمایه گذاری پربازده در استارتاپ‌ها خواهد بود.

در بخش نهایی این رویداد نیز، با حضور سرمایه گذران خطرپذیر و مدیران تصمیم‌گیر از شرکت‌های بزرگ و صنایع نوآور کشور، مدیران شتابدهنده های منتخب به ارائه فعالیت های خود خواهند پرداخت. این بخش در تاریخ ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در محل خانه کارمان لواسان برگزار خواهد شد.

شتابدهنده‌ها نقش کلیدی در پیشبرد زیست بوم استارتاپی و نوآوری داشته و از طریق آنها، کسب و کارهای نوپا می‌توانند چالش‌های راه اندازی کسب و کار را شناخته، از تجربیات منتورها استفاده کرده و رشد سریع‌تری را طی کنند. شتابدهنده‌ها در تلاشند ضمن حمایت مالی اولیه در مراحل شکل‌گیری کسب و کار نوپا، در جذب سرمایه برای تیم‌ها از شبکه سرمایه‌گذاران خود استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ