کوچک‌ترین صحنه تهاجم فرهنگی تاختن بر چادر زنان است

اقتصاد ایران: مشهد- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: کوچک‌ترین صحنه تهاجم فرهنگی تاختن بر چادر زنان است؛ دشمن اگر چادر را بگیرد، پرچم را نیز می‌گیرد و اگر پرچم را بگیرد، هر کاری می‌تواند انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در پنجمین دور مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده کارکنان و پانزدهمین مسابقات خواهران شاغل انتظامی سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: خانواده محترم دختران، پسران و همسران گرامی کارکنان قرآنی انتظامی کشور باید مروری بکنیم از آن چه هست و آن چه خواهد بود، پس چه باید بکنیم که در آنچه خواهیم بود سربلند شویم.

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به این نکته که انسان‌ها معمولاً با تلاطم روبرو هستند، تاکید کرد: در دوره‌ای که با فتنه‌های فراوان روبرو هستیم حفظ چادر یک تکلیف مهم است، چرا که بر چادر ما می‌تازند و اگر آن را بگیرند پرچم را می‌گیرند و وقتی پرچم را گرفتند دیگر مردان نمی‌توانند علمدار باشند.

وی افزود: در این آشفته بازار آنچه می‌تواند چراغ راه ما برای عبور از موانع فرهنگی، اقتصادی، مشکلات، دسیسه‌ها و فتنه‌ها باشد قرآن و نهج البلاغه است.

رادان گفت: در مسیر ما تا به مقصد رسیدن، کمینگاه‌های فراوانی قرار دارند و تنها توسل، توجه و تمسک به قرآن و روایات نهج البلاغه می‌تواند راه نجات ما باشد.

فرمانده انتظامی کل کشور ضمن تشکر از اهتمام جدی و تلاش سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در تحول مسیر قرآنی پلیس تصریح کرد: امسال را سال بصیرت با تمسک به قرآن و نهج البلاغه در اولویت قرار دادیم تا زیر سایه انوار روشنی بخش قرآن حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه امتیازات کارکنان حافظ قرآن برای خانواده این عزیزان نیز در نظر گرفته می‌شود.

رادان با اشاره به توطئه‌های سیاسی دشمنان، گفت: کوچک‌ترین صحنه تهاجم فرهنگی تاختن بر چادر زنان است؛ دشمن اگر چادر را بگیرد، پرچم را نیز می‌گیرد و اگر پرچم را بگیرد، هر کاری می‌تواند انجام دهد.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: وقتی که دختران و مادران ما پرچم‌دار شدند، مرد ما و پسر ما در زیر این پرچم می‌توانند علم‌دار باشند؛ اگر پرچمی نباشد، علمی نیست، پرچم را که بگیرند، علم می‌افتد.

وی گفت: این موضوع، کوچک‌ترین سهم تهاجم فرهنگی است. وقتی با مشکلات مختلف روبه‌رو هستیم، وقتی باید باشیم که بمانیم برای آنکه پرچم را با حضور مقام معظم رهبری به حضرت مهدی (عج) ارائه دهیم، الزاماتی که باید بتوانیم بمانیم تا باشیم را باید بدانیم.

رادان اظهار کرد: در بین همکاران ما، کسانی که به قرآن علاقه‌مند بودند، درصد تخلف یا اصلاً نبود یا اگر بوده بسیار ناچیز بوده است. باید توجه کنیم که چقدر فرزند همکار و مخصوصاً همسر همکار، همراه با قرآن است. همسران از دو جنبه، مادری در خانه و همسری برای مردی که سختی‌های فراوانی در خدمت باید طی کند، حائز اهمیت هستند. اگر از درس قرآن نتوانیم این مسیر روشن را حتی به شوهران و پدران تقدیم کنیم، غافل شده‌ایم.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: ما برای رسیدن به این امر، انسان را در مسیر بصیرت و تمسک به قرآن و نهج‌البلاغه قرار دادیم. اعتقاد واقعی ما این است که اگر بخواهیم سازمانی در تراز پلیس تمدن اسلامی داشته باشیم، مسیری جز این نداریم. البته این سازمان قرآنی و نهج‌البلاغه باید هوشمند، توأم با رفتار مناسب و در جای خود با قاطعیت مناسب در زیر سایه قرآن باشد.

وی اظهار کرد: فعالیت شما که به این مرحله رسیده، مرحله‌ای نهایی نیز دارد و باید در مسابقات نیروهای مسلح شرکت کنید و حتماً در سازمان انتظامی خود را بتوانیم به صورت واقعی ارائه دهیم. مسیری را جهت حفظ کامل قرآن برای همکاران گذاشتیم، همه آنچه که برای همکاران گذاشتیم که اگر حافظ شدند چه رفتاری برای آنان قائل باشیم، همه آنان شامل خانواده همکاران ما شود. تدارک در این مسیر، هزینه نیست، درآمد است.

رادان خاطرنشان کرد: با تشکر از اهتمام جدی و تلاش سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در تحول مسیر قرآنی پلیس، همه امتیازات کارکنان حافظ قرآن برای خانواده این عزیزان نیز در نظر گرفته می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ