چگونه پوست بدن خود را سفید کنیم؟ (راهکارهای حرفه ای)

اقتصاد ایران: برای پاسخ به سوال، چگونه پوست خود را سفید کنیم؟ باید گفت برای این موضوع راهکارهای پزشکی و خانگی زیادی وجود دارد. از جمله آنها می توان به لیزر درمانی و استفاده از ماسک های خانگی چون آبلیمو اشاره کرد.

پاسخ به سوال چگونه پوست بدن خود را سفید کنیم؟ بسیار ساده است. شما برای سفید کردن پوست خود می توانید از روش هایی چون لیزر درمانی، لوسیون های بدن یا انواع ماسک های خانگی استفاده کنید. در ادامه این گزارش روش های موثر و ارزان قیمت را بررسی کرده ایم.

به کمک این روش ها به سادگی می توانید لک ها و تیرگی های پوست خود را ار بین برده یا آنها را تا حدود زیادی محو نمایید. این تیرگی ها به دلایل مختلفی مثل نور خورشید، مسائل ژنتیکی، تغییرات هورمونی و حتی افزایش سن به وجود می آیند؛ بنابراین باید برای رفع آنها از راهکارهای مختلفی استفاده نمایید.

با کمترین هزینه، چگونه پوست بدن خود را سفید کنیم؟

بهترین روش ها برای سفیدکردن پوست بدن، عبارتند از:

لیزر درمانی (سفید کردن پزشکی پوست)

اگر سفیدکردن پوست برای شما بسیار مهم است و می خواهید در مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسید، ما لیزر درمانی را پیشنهاد می دهیم. لیزر درمانی یکی از ساده ترین راه ها برای سفید کردن پوست بوده که معمولا نیاز به 3 تا 5 جلسه درمان دارد. مدت زمان لیزر درمانی کاملاً به نوع تیرگی های روی پوست شما بستگی دارد، اما معمولاً حدود 30 دقیقه طول می کشد.

استفاده از لوسیون های بدن

اگر می خواهید صرفاً یک محصول مراقبتی برای سفید کردن پوست استفاده کنید، ما لوسیون های روشن کننده را پیشنهاد می دهیم که در آنها از عصاره های گیاهی مختلفی مثل عصاره لیمو ترش، گریپ فروت، نخود فرنگی، بلوبری، گوجه فرنگی، روغن بادام شیرین، روغن دانه آفتاب گردان و ... استفاده می شود.

لوسیون های روشن کننده نه تنها روی سفید شدن تیرگی های سطح پوست تاثیر دارند، بلکه روی آنها می توان به دلیل هیدراته کردن پوست به عنوان یک کرم آبرسان صورت و پوست هم حساب باز کرد. خوب است در کنار این لوسیون ها از انواع کرم آبرسان مکس برایت، سیسپرسا نیز بهره بگیرید. قیمت این محصولات در بازار بالا نبوده و تهیه آنها اسان است.

چگونه پوست بدن خود را سفید کنیم؟ (راهکارهای حرفه ای)

ماسک های خانگی، سفید کننده های ارزان قیمت

اگر می پرسید که چگونه پوست بدن خود را سفید کنیم، پیشنهاد می دهیم که حتماً از این ماسک های خانگی استفاده کنید:

ماسک شیر، آرد و جوش شیرین

برای تهیه این ماسک خانگی، می توانید 2 قاشق شیر را با یک قاشق آرد و یک قاشق جوش شیرین ترکیب کنید. حالا خمیر به دست آمده را ظرف مدت 20 دقیقه روی پوست تمیز بدن خود بگذارید و بعد از سپری شدن این بازه زمانی پوست را با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک زردچوبه، آبلیمو و ماست

داخل یک ظرف کوچک نصف قاشق آبلیمو را با 2 قاشق غذاخوری زردچوبه و نصف قاشق ماست ترکیب کنید. حالا ترکیب به دست آمده را برای مدت 2 دقیقه روی پوست خود بگذارید و بعد از آن پوست را با آب ولرم بشویید.

ماسک خاک رس و گلاب، جوان کننده پوست

یکی از بهترین ماسک های خانگی برای سفیدکردن پوست بدن ماسک خاک رس و گلاب است. این ماسک برای جوانسازی پوست نیز استفاده می شود.

برای تهیه این ماسک کافیست که مقداری خاک رس را با گلاب ترکیب کرده و این ماده را روی پوست خود بگذارید. حالا باید اجازه دهید که مواد خشک شوند تا آنها را بشویید و کم کم تاثیر آن را ببینید.

ماسک موز و روغن بادام

ماسک موز و روغن بادام جزء تاثیرگذارترین راه حل ها برای سفیدکردن پوست بدن است. برای استفاده از این ماسک کافیست نصف یک موز را له و با یک قاشق چایخوری روغن بادام ترکیب کنید. ترکیب به دست آمده را روی صورت خود پخش کرده و اجازه دهید که 20 دقیقه سپری شود. حالا پوست را با آب ولرم بشویید.

ماسک لیمو و سیب زمینی

برای تهیه این ماسک خانگی کافیست که یک سیب زمینی کوچک را رنده کرده و مقداری آب لیمو تازه و تفاله لیمو به آن اضافه کنید. حالا ترکیب را به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید و بعد از گذشت این بازه زمانی صورتتان را با آب ولرم بشویید.

ماسک عسل و نشاسته

یکی از بهترین مواد که می تواند تاثیر فوق العاده ای در از بین بردن تیرگی ها و روشن کردن پوست بدن داشته باشد، عسل است. شما می توانید این ماده را با کمی نشاسته ترکیب کرده و آن را روی صورت و گردن خود بمالید. حالا اجازه دهید که زمان بین 15 تا 20 دقیقه سپری شود و در آخر صورت و گردنتان را بشویید.

چگونه پوست بدن خود را سفید کنیم؟ (راهکارهای حرفه ای)

ماسک سفیده تخم مرغ و آرد

ماسک سفیده تخم مرغ و آرد یکی از عالی ترین ماسک های خانگی است.. برای تهیه این ماسک کافیست یک سفیده تخم مرغ را با 2 قاشق چایخوری آرد ترکیب کنید. در ادامه ترکیب را روی پوست خود بگذارید و اجازه دهید که مدتی سپری شود. بعد از گذشت این بازه زمانی مواد را از روی پوست خود بشویید. در صورتی که چند بار از این ترکیب استفاده کنید، پوست شما بین 1 تا 2 درجه روشنتر می شود.

ماسک آبلیمو، شفاف کننده پوست صورت

آبلیمو هم یک سفید کننده موثر خانگی است. برای استفاده از این تکنیک کافیست که یک پنبه را بردارید و به آبلیمو آغشته کنید. حالا پنبه را روی پوست خود بکشید و بعد از گذشت چند دقیقه صورت را با آب ولرم بشویید. استفاده از این ماسک به مدت 2 هفته و سه روز در میان می تواند پوستی سفید، شاداب و شفاف به شما هدیه دهد.

چگونه پوست بدن خود را سفید کنیم؟ (راهکارهای حرفه ای)

چگونه پوست بدن خود را سفید کنیم؟ سوالی مهم برای جوانان

اگر به زیبایی پوست و چهره خود اهمیت می دهید، پاسخ این سوال که چگونه پوست بدن خود را سفید کنیم، برای شما هم اهمیت دارد. با استفاده از ماسک های خانگی چون آبلیمو و شیر همچنین لیزر درمانی می توانید شفافیت پوست خود را بیشتر کنید. در این گزارش ماسک های ارزان موثری را برای شما نام بردیم. دقت کنید که هر کسی متناسب با نوع پوست خود می تواند نتایج متفاوتی را از این روش ها بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ