وعده صادق و عین الاسد نمونه ای از توانمندی رزم نیروهای مسلح است

اقتصاد ایران: تبریز-معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات وعده صادق و عین الاسد نمونه ای از توانمندی رزم نیروهای مسلح ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرسرتیپ خلبان یوسف قربانی روز دوشنبه در آئین معارفه فرمانده جدید لشکر عملیاتی ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان در تبریز، افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی همراه با سایر نیروهای مسلح به حدی از توانمندی رزمی، دفاعی و میدانی رسیده است که دشمنان اسلام و انقلاب جرأت نگاه چپ به مرزهای کشور را ندارند.

وی با اشاره به اینکه توان نیروهای مسلح ایران نه برگرفته از منابع داخلی که بر اساس تحلیل‌های مفسران غربی نمود و ظهور دارد، اظهار کرد: تحلیل گران آمریکا و جهان غرب به خوبی می‌دانند که هر گونه تجاوز و مقابله با ایران نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت.

امیر قربانی توان تجهیزاتی، موشکی و برخورداری از نیروی انسانی توانمند و ولایی را مشخصه بارز و برجسته نیروهای مسلح و به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و یادآور شد: بر همین اساس امروز جایگاه ایران در دکترین نظامی آمریکا بسیار مهم و پررنگ است.

وی عملیات وعده صادق و عین الاسد را نمونه‌ای از توانمندی رزم نیروهای مسلح ایران عنوان کرد و گفت: این عملیات نشان داد که مقابله با کشور ما تبعات سخت و دندان شکنی در پی دارد.

امیر قربانی ادامه داد: اقتدار و پیشرفت‌های چشمگیر ارتش و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حالی اتفاق افتاده است که در ۴۰ سال اخیر کشور با سخت‌ترین و پیچیده‌ترین فشارها و تحریم‌های اقتصادی و دفاعی روبروه بوده است اما به برکت خون پاک شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، امنیت و مدافع حرم امروز توان نیروهای مسلح ما در منطقه غرب آسیا منحصر به فرد است.

وی ولایت مداری، عدلت محوری و شایسته سالاری را سه محور اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و با تاکید بر اینکه توجه به این محورها مایه سربلندی، اقتدار و صلابت کشور است، گفت: نیروی زمینی ارتش در سال‌های اخیر و با توجه به منویات فرماندهی کل قوا پوست اندازی کرده است که ایجاد و راه اندازی یگان‌هایی همچون نیروهای واکنش سریع و یگان متحرک هجومی در همین راستا تعریف شده است.

امیر قربانی چابکی را از ثمرات مهم و اصلی پوست اندازی در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.

وی پایش کامل سلامت نیروی انسانی را از ویژگی‌های نیروی زمینی ارتش در ساختار جدید دانست و با اشاره به نقش نیروی انسانی در مؤلفه قدرت، اضافه کرد: بدون تردید برخورداری از نیروی جوان، متعهد و ولایی که سرشار از معنویت است، برگ برنده این نیروی خدوم است.

امیر قربانی بهره مندی از تجهیزات هوشمند، دور برد و نقطه زن با کارآمدی بالا در میدان رزم و نبرد را از جمله خصوصیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد که با تاکتیک‌های جدید اجازه خودنمایی به دشمنان را هرگز نمی‌دهد.

وی بهره مندی از هوش مصنوعی در تجهیزات و سامانه‌های مختلف را از برنامه‌های پیش روی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: نباید از این موضوع مهم غفلت کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ