لزوم برخورد جدی با تردد موتورسوران در پیاده‌روهای گناوه

اقتصاد ایران: گناوه - فرماندار گناوه گفت: موتورسواران به هیچ وجه حق ندارند در سطح پیاده روها تردد کنند و ضرورت دارد در برابر این اقدام ممانعت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری صبح دوشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان گناوه اظهار داشت: تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به پیاده رو های سطح شهر گناوه توسط شهرداری این شهر اتخاذ شود.

فرماندار گناوه افزود: ورود موتورسیکلت‌ها به پیاده رو های سطح شهر بخصوص در بازار و خیابان و پارک‌های واقع در ساحل، امنیت و آرامش شهروندان و مسافران را به مخاطره انداخته است.

وی گفت: موتورسیکلت‌ها به هیچ وجه حق ندارند در سطح پیاده روها تردد کنند و ضرورت دارد در برابر این اقدام ممانعت شود.

فرماندار گناوه یادآور شد: خودروهای سواری نباید در پیاده روها پارک کنند و باید پلیس با متخلفان در این زمینه برخورد و اعمال قانون کند.

صفری با بیان اینکه پلیس راهور در زمان اوج ترافیک در خیابان‌های پرتردد بخصوص خیابان طالقانی و بسیج حضوری پررنگ و به موقع داشته باشد، افزود: با توجه به ترافیک در خیابان‌های بسیج و طالقانی، باید جای خاصی برای پارک خودروها و موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: خودروهای حمل کالا در سطح بازار تجاری در اوج ترافیک از حمل کالا به مغازه‌ها پرهیز و به زمان مناسبی که بازار خلوت می‌شود، اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مصوبات شورای ترافیک لازم الاجرا است و همه دستگاه‌های مرتبط در عملیاتی کردن این مصوبات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنند و طی گزارشی به فرمانداری اعلام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ