انتخاب ۲۵ منطقه هدف روستایی در قم برای توانمندسازی اقتصادی

اقتصاد ایران: قم- مجری بنیاد علوی قم گفت: در کل استان قم ۲۵ منطقه هدف روستایی انتخاب شده و تسهیل‎گران بنیاد در حال بررسی طرح‌های اشتغال و اهلیت‌سنجی آن‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی ویژه گفت: بنیاد علوی در تلاش است تا با تمرکز بر چهار محور اصلی، خدمات بیشتری را به مناطق شهری و روستایی ارائه دهد.

مجری بنیاد علوی قم افزود: این چهار محور شامل سلامت و درمان، اشتغال و توانمندسازی اقتصادی، آموزش و تربیت، و فعالیت‌های جهادی است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم بنیاد علوی، ورود به تمامی شهرستان‌ها و شناسایی روستاها به منظور تهیه و تدوین سند شناخت و توسعه مناطق هدف است.

ویژه ابراز کرد: در حوزه سلامت، اردوهای پزشکی و خدماتی در زمینه‌های سلامت دندان، سلامت چشم، و سلامت بانوان برگزار شده است.

مجری بنیاد علوی قم در خصوص فعالیت‌های بخش آموزش و تربیت تأکید کرد: شناسایی دانش‌آموزان مستعد و نیازمند حمایت، از جمله اقدامات ضروری است که در حال اجرا است.

وی در حوزه اشتغال و توانمندسازی اقتصادی بیان کرد: در کل استان قم ۲۵ منطقه هدف روستایی انتخاب شده و تسهیلگران بنیاد در حال بررسی طرح‌های اشتغال و اهلیت سنجی آن‌ها هستند.

وی در ادامه به فعالیت‌های جهادی بنیاد علوی اشاره کرد و گفت: در ایام عید غدیر، اقدام به توزیع شکر و برنج بین گروه‌های مردمی استان کردیم و همچنین اعزام زائر اولی‌ها به سفر اربعین نیز انجام شد.

ویژه در پایان خاطرنشان کرد: خدمات در زمینه محرومیت‌زدایی همچنان ادامه خواهد داشت و بنیاد علوی متعهد به بهبود شرایط زندگی در این مناطق است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ