آخرین خبر درباره بازگشت یامگا و منتظر محمد به لیگ ایران

اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت که اقدام این باشگاه برای جذب بازیکن عراقی استقلال به نقاط راضی‌کننده‌ای نزدیک شده است.

خبرگزاری تسنیم: محمد رجائیان درباره عملکرد تیم فوتبال آلومینیوم اراک در سه هفته اول لیگ برتر فوتبال و کسب دو امتیاز در سه بازی گفت: تا سه هفته قبل از پایان لیگ گذشته، سقوط نساجی را قطعی می‌دانستند. با این حال هواداران نساجی اینقدر خوب پای کار تیم خود آمدند که نساجی در لیگ برتر باقی ماند. فقط سه هفته از لیگ برتر سپری شده است و باید از مجتبی حسینی حمایت کنیم.

مدیریت فقط به جذب بازیکنان بزرگ نیست
وی درباره بازیکنانی که تاکنون به آلومینیوم ملحق شده‌اند، اظهار داشت: هواداران صبور باشند. مدیریت این نیست که ۳۰ بازیکن بزرگ جذب کنید و منتظر باشید تیم شما نتیجه بگیرد. هنر مدیر و سرمربی این است که در ایجاد جذابیت نقش‌آفرینی کنند. ما ۱۲ بازیکن جدید گرفتیم، چون قرارداد شش بازیکن فصل گذشته آلومینیوم به پایان رسیده بود و برای حفظ آنها، باید قرارداد جدیدی امضا می‌کردیم.

پرونده نقل‌وانتقالات آلومینیوم بسته نشده است
وی در پاسخ به این پرسش که آیا فعالیت‌های آلومینیوم در نقل‌وانتقالات ادامه دارد یا خیر، بیان کرد: به دنبال بازیکن هستیم و پرونده نقل‌وانتقالات آلومینیوم بسته نشده است. هر بازیکنی که به درد سرمربی بخورد و از لحاظ ریالی با ساختار باشگاه مطابقت داشته باشد، برای جذب او تلاش می‌کنیم. آلومینیوم بودجه مشخصی دارد و نمی‌توانیم کارهای هیجانیِ خارج از چارچوب بودجه انجام بدهیم.

جذب منتظر محمد به جاهای خوبی رسیده است
رجائیان در مورد وضعیت خرید منتظر محمد بازیکن عراقی تیم استقلال تصریح کرد: کار جذب منتظر محمد به جاهای خوبی رسیده است. با این حال هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم و انجام شدن این انتقال در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات مشخص می‌شود. منتظر روزهای پایانی نقل‌وانتقالات هستیم.

برای جذب یامگا هنوز منتظر نظر ایفمارک هستیم
رجائیان در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده جذب کوین یامگا از استقلال بسته شده است یا خیر گفت: منتظر برگزاری کمیته تخصصی ایفمارک هستیم تا این مجموعه، نظر تخصصی خود را درباره این بازیکن بدهد.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ