آنر به استقبال دستیارهای هوش مصنوعی رفت

اقتصاد ایران: آنر دستیار دیجیتال Yoyo را معرفی کرد که از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد و برای رقابت با دستیارهای هوش مصنوعی سامسونگ و اپل به‌میدان می‌آید.

شرکت آنر از اولین دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی خود رونمایی کرد. این حرکت در راستای سبقت گرفتن از شرکت‌هایی مانند اپل و معرفی نرم‌افزاری است که به گفته‌ی آنر می‌تواند کاربران را به خرید جدیدترین دستگاه‌هایش ترغیب کند.

آنر اعلام کرد دستیار دیجیتال این شرکت به نام Yoyo اکنون به‌روزرسانی هوش مصنوعی دریافت کرده است و به‌زودی در اختیار کاربران چینی قرار خواهد گرفت و سپس بازارهای جهانی نیز به این جمع اضافه خواهند شد. دستیار Yoyo جدید نیست، اما ادغام هوش مصنوعی با آن قابلیت جدیدی به‌شمار می‌رود. آنر ویژگی مذکور را Honor AI Agent می‌نامد.

آنر نحوه‌ی درخواست کاربر از دستیار Yoyo را برای یافتن اشتراک‌های خودکار در وی‌چت و Alipay به‌نمایش گذاشت که هردو ازجمله محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پرداخت در چین هستند. در این سناریو، Yoyo اشتراک‌ها را پیدا کرد و سپس از کاربر پرسید آیا می‌خواهد آن‌ها را لغو کند یا خیر.

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، AI Agent را روشی برای شخصی‌سازی و کارآمدتر کردن تجربه‌ی کار با گوشی‌های هوشمند می‌دانند. ایده این است که عامل‌های هوش مصنوعی بتوانند رفتار کاربر را یاد بگیرند و براساس آن پیشنهادهایی ارائه دهند.

اگرچه دستیارهای دیجیتالی مانند سیری اپل یا بیکسبی سامسونگ فعالیت خود را از سال‌ها قبل آغاز کرده‌اند، قابلیت‌های آن‌ها محدود بوده است. پس‌ از ظهور ChatGPT و مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) که با حجم عظیمی از داده‌ها آموزش داده شده‌اند، شرکت‌ها اکنون به‌دنبال راه‌هایی برای تزریق قابلیت‌های هوش مصنوعی به دستیارهای مجازی خود هستند.

مقالات مرتبط:
  • آنر با مجیک‌پد ۲ به رقابت آیپد پرو می‌رود؛ نمایشگر ۱۴۴ هرتز و 3K، پردازنده قدرتمند
  • گوشی تاشدنی تحسین‌برانگیز آنر مجیک V3 بالاخره به‌صورت جهانی رونمایی شد

رقبای آنر اقدامات مشابهی در حوزه‌ی دستیارهای دیجیتال انجام می‌دهند. تی‌ام رو، رئیس واحد موبایل سامسونگ به CNBC اعلام کرد شرکت متبوعش امسال از نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی بیکسبی رونمایی خواهد کرد که از مدل زبانی بزرگ اختصاصی غول فناوری کره‌ی جنوبی استفاده می‌کند. اپل نیز خود را برای عرضه‌ی Apple Intelligence آماده می‌کند که شامل نسخه‌ی بهبودیافته‌ی سیری می‌شود.

آنر با دستیار Yoyo به دنبال سبقت گرفتن از سامسونگ و اپل و همچنین سایر رقبای داخلی خود است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ