استاندار خراسان رضوی براساس وفاق ملی انتخاب خواهد شد

اقتصاد ایران: مشهد- رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: استاندار خراسان رضوی براساس وفاق ملی و شاخصه‌هایی همچون شایسته سالاری، سلامت و پاکدستی انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن زنگنه اظهار کرد: بر اساس مذاکراتی که این مجمع با رئیس جمهوری قبل از رأی اعتماد مجلس به وزیران داشته است استاندار براساس وفاق ملی و شاخصه‌هایی همچون شایسته سالاری، سلامت و پاکدستی انتخاب خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: با توجه به برخی اخبار و گمانه زنی‌های منتشر شده در رسانه‌ها هرگونه تعیین مصداقی توسط مجمع نمایندگان استان برای تعیین استاندار خراسان رضوی تکذیب می‌شود.

وی ادامه داد: برای تعیین مدیریت کلان استان در مجمع نمایندگان، نقطه نظرات و شاخص‌هایی مطرح شد و بر اساس گمانه زنی‌هایی که در فضای مجازی و رسانه‌ای وجود دارد بیش از ۲۰ نفر برای تصدی استانداری مطرح شده اند اما در نهایت مجمع هیچ گونه تصمیمی در خصوص مصادیق جایگاه استانداری اتخاذ نکرد.

زنگنه گفت: تصمیم گیری در خصوص استاندار توسط دولت انجام خواهد شد و مقرر شد طی جلساتی در روزهای آینده با وزارت کشور و معاونان رئیس جمهور نکات و دغدغه‌ها و مطالب مشورتی مجمع به اطلاع دولت برسد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: نگاه دولت منطبق بر وفاق ملی است و نگرش صرف حزبی و گروهی و جناحی به طور قطع نمی‌تواند کشور را در مسیر رشد و تحقق اهداف مد نظر در برنامه‌های کلان برساند.

وی اضافه کرد: استاندار خراسان رضوی به طور حتم در تعامل و مشورت با مجمع نمایندگان خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در استان، تولیت آستان قدس رضوی و سایر فرهیختگان و نخبگان استان و همه کسانی که رأی و نظر آنها مؤثر و ارزشمند خواهد بود تعیین می‌شود.

زنگنه گفت: خواهش من از احزاب استان این است که به شعار وفاق ملی و شایسته سالاری رئیس جمهوری و همچنین احقاق حقوق استان در راستای توسعه خراسان رضوی پایبند باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ