تیم‌ملی بدمینتون راهی ترکیه می‌شود/عزم ایران برای برگزاری جام فجر

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: قرار است تیم ملی به زودی عازم ترکیه شود و در مسابقات چلنج شرکت کند خوشبختانه تیم آماده‌ای برای حضور در این رقابت‌ها داریم.

محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلیل لغو مسابقات بین‌المللی جام خزر به میزبانی ایران اظهار کرد: این رقابت‌ها ابتدا قرار بود مهر ۱۴۰۳ در شهر ساری برگزار شود ولی با مکاتباتی که با کنفدراسیون آسیا داشتیم مقرر شد برگزاری این رویداد به زمان دیگری موکول شود که این اتفاق هم افتاد و حالا در تاریخ جدید یعنی خرداد ۱۴۰۴ میزبان جام خزر در همان شهر ساری خواهیم بود.

وی در واکنش به لغو این رویداد و حتی بازی‌های داخل سالن آسیا که قرار بود پاییز امسال به میزبانی تایلند برگزار شود؛ گفت: نگرانی بابت مسابقات جام خزر نداریم چون این رویداد فقط به تعویق افتاده است و به امید خدا در خرداد سال جدید با کیفیت مناسبی که در نظر داریم برگزار خواهد شد. در رابطه با لغو بازی‌های داخل سالن آسیا هم ما کارهای لازم را انجام داده بودیم.

رئیس فدراسیون بدمینتون اضافه کرد: انتخابی تیم ملی را برگزار کردیم تا نفرات برتر را مشخص کنیم که در صورت نهایی شدن اعزام به بازی‌ها همه چیز مهیا باشد و تیم آماده‌ای داشته باشیم ولی متأسفانه کشور میزبان که تایلند بود به دلیل نداشتن آمادگی لازم برای برگزاری این رویداد آن را لغو کرد.

پوریا در پاسخ به این پرسش که اصولاً بدمینتون اعزام کمی در طول سال دارد آیا لغو این بازی‌ها انگیزه ملی‌پوشان را کاهش نداد؛ گفت: خیر؛ خوشبختانه بازیکنان ما همه آماده و با انگیزه هستند. البته ما هم تلاش کردیم مسابقات خوبی را جایگزین کنیم. قرار است تیم ملی به زودی عازم ترکیه شود و در مسابقات چلنج شرکت کند.

تیم‌ملی بدمینتون راهی ترکیه می‌شود/عزم ایران برای برگزاری جام فجر

رئیس فدراسیون بدمینتون در مورد نفرات اعزامی به مسابقات ترکیه عنوان کرد: این مسابقات از ۱۸ مهر و به مدت یک هفته در ترکیه برگزار خواهد شد. آنچه که تا این لحظه برای ما مشخص شده اعزام هشت ورزشکار به همراه دو مربی است. تیم ملی بزرگسالان مردان ایران با چهار ورزشکار و تیم ملی بزرگسالان بانوان هم با چهار ورزشکار راهی این رویداد خواهند شد. این روزها تیم‌های ملی ما درگیر تمرین هستند ولی قطعاً برای اعزام انتخابی خواهیم داشت و هنوز نفرات مشخص نشدند. هدایت تیم مردان را در این مسابقات نیکزاد شیری و بانوان را سیمین مهدوی به عهده خواهند داشت.

وی در مورد برنامه‌های اخیر فدراسیون هم اینگونه توضیح داد: در حال حاضر مسابقات لیگ برتر ما در جریان است و همین امر هم باعث شده بازیکنان تیم ملی که اکثراً در این لیگ حضور دارند آمادگی خوبی داشته باشند. علاوه بر این چون مانند هر سال مسابقات جام فجر را در پیش رو داریم بیشتر تمرکز خودمان را گذاشتیم که به شکل هر ساله این رقابت‌ها را هم با کیفیت مطلوبی برگزار کنیم. دغدغه این روزهای ما آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات ترکیه و سپس میزبانی شایسته از جام فجر که است بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

پوریا در پایان در واکنش به انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک و رأی نیاوردن ثریا آقایی گفت: انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک در جریان این بازی‌ها در پاریس برگزار شد که از ایران هم ثریا آقایی از رشته بدمینتون کاندیدای عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک بود که موفق به کسب رأی نشد. در مورد تبلیغات برای آقایی هم این موضوع را یادآور شوم که قانون کمیته بین‌المللی المپیک بود و ما باید آن را رعایت می‌کردیم. آقایی از بازیکنان با اخلاق و برجسته ماست که این روزها نیز هدایت تیم زیر ۱۵ و ۱۷ سال دختران ایران را به عهده دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ