فعالیت ۲۰ مرکز اورژانس اجتماعی در استان کرمان

اقتصاد ایران: کرمان_مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اعلام ۲۰ مرکز اورژانس اجتماعی در استان کرمان فعالیت می‌کند گفت: نیاز است اورژانس های اجتماعی در شهرستان های بزرگ به سطج یک ارتقا پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا وحیدزاده، شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد تأسیس اورژانس اجتماعی، این اورژانس را پیشانی بهزیستی خواند و گفت: اینکه سازوکاری راه اندازی شده که می‌توانیم هر جا به مسئله‌ای برخورد کردیم به آن مراجعه کنیم و مسائل بین فردی، آسیب‌ها و تنش‌ها را رفع کنیم جزو امتیازات مهمی است که یک کشور می‌تواند آن را داشته باشد.

وی داشتن چنین مراکزی که درجهت رفع مشکلات بر می آیند را بسیار ارزشمند دانست افزود: متأسفانه برخی مباحث در زندگی اجتماعی نادیده گرفته شده که مدیریت آن سخت است و هزینه‌های سنگین اجتماعی را در پی دارد و آن پدیده‌ای است که در هم عرضی پدیده‌های دیگر ایجاد می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه با توجه به وضعیت کشور و جهان و پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات هر روزه با آسیب‌های مختلف و جدیدی روبرو هستیم اظهار داشت: امروزه به واسطه همین مسئله ما نیاز به مراکزی داریم که بتوانند با مداخله مؤثر، از بسیاری از آسیب‌ها و بحران‌ها جلوگیری کنیم و یا آن را مدیریت نمائیم.

وی با اشاره به لزوم مدیریت رابطه‌ها افزود: باید مراقب شبکه‌های خویشاوندی باشیم و از گسستن انسجام‌ها در روابط اجتماعی و روابط خانوادگی جلوگیری کرد.

وی با تاکید بر ارتقا اورژانس اجتماعی گفت: ما با مشکلات و معضلات اجتماعی گوناگونی مواجه هستیم که این مهم می‌طلبد که پرسنل اورژانس اجتماعی با ارتقا دانش، مهارت و تخصص خود مداخله خوب و مؤثری را در اورژانس داشته باشند.

وحید زاده، با اشاره به فعالیت ۲۰ مرکز اورژانس اجتماعی در استان کرمان گفت: با توجه به گستردگی استان و اینکه کرمان در حال تبدیل شدن به قطب صنعتی کشور می‌باشد نیاز است اورژانس‌های اجتماعی در شهرستان‌های بزرگ به سطح یک ارتقا پیدا کنند و این مستلزم اختصاص تجهیزات، خودرو مخصوص و نیروی متخصص است که امیدواریم بهزیستی کشور به این موضوع توجه کند.

وی با بیان اینکه ۵ شهرستان استان کرمان ما فاقد اورژانس اجتماعی هستند افزود: اورژانس‌های اجتماعی در کشورهای پیشرفته دارای اهمیت و جایگاه والایی هستند و امیدوارم در اینجا نیز مسئولین ذیربط درجهت کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی همکاری مؤثر و خوبی را با بهزیستی داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ