ثبت‌نام رویداد «رسانه ای شو» در ۱۳ محله بندرعباس آغاز شد

اقتصاد ایران: بندرعباس-مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ثبت نام رویداد «رسانه ای شو» برای جوانان ۱۳ محله بندرعباس آغار شده و تا ۲۵ شهریور ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سپیده جوادی از ایجاد فرصتی آموزشی برای شناسایی استعدادهای خلاق در سطح ۱۳ محله بندرعباس خبر داد و اظهار کرد: اولویت امور اجتماعی افزایش دانش و مهارت جوانان و نوجوانان در رشته‌های نوین و پرطرفدار است که علاوه بر ارتقا سلامت و نشاط اجتماعی در گامی مهم‌تر در عرصه پیشگیری و کنترل آسیب‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت رویداد آموزشی «رسانه‌ ای شو»، افزود: امروزه اقبال جوانان و نوجوانان به این عرصه بی نظیر است که آموزش متناسب و قرار گرفتن در مسیر صحیح می‌تواند علاوه بر افزایش سطح دانش آن‌ها در مواجهه با فضای مجازی از جنبه تولید محتوا و اقتصاد هنر نیز مفید واقع شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان، ضمن قدردانی از همکاری دفتر تحول اجتماعی بندرعباس، توضیح داد: اولین دوره این رویداد آموزشی در ۱۳ محله هدف قرارگاه مردمی تحول اجتماعی بندرعباس برگزار می‌شود در رشته‌های عکاسی، فیلمبرداری، خبرنگاری، تدوین و تولید محتوا، مستندسازی، طراحی پوستر و فعالیت در فضای مجازی که علاقمندان رده سنی ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

گفتنی است مهرماه آغاز رویداد «رسانه ای شو» اعلام شده و علاقمندان دارای شرایط که ساکن محلات اسلام آباد، گل کنی، کوی ملت، دوهزار شمالی، تپه الله اکبر، بهشت زهرا، کمربندی‌درخت سبز، چاهستانی‌ها، کوی آیت الله غفاری، فرودگاه قدیم، شهرک توحید، نخل ناخدا و طلابند هستند می‌توانند برای شرکت در این کلاس‌های آموزشی تا ۲۵ شهریورماه از طریق لینک https://B2n.ir/resam ثبت‌نام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ