اختتامیه طرح مانا در کتابخانه عمومی بعثت پاسارگاد برگزار شد

اقتصاد ایران: همدان_مسئول کتابخانه پاسارگاد گفت: اختتامیه طرح مانا در کتابخانه عمومی بعثت با حضور رئیس شورا، دهیار و امام جماعت مسجد جامع روستای سیدشهاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاجر بیات اظهار کرد: اختتامیه طرح مانا در کتابخانه عمومی بعثت با حضور رئیس شورا، دهیار و امام جماعت مسجد جامع روستای سیدشهاب و گفتگو با اعضا نوجوان و دغدغه مند برای حل مشکلات کوچک اما تأثیر گذار در محیط کتابخانه و روستای سیدشهاب محل زندگی خود و تعهد مسئولین برای رفع این مشکلات برگزار شد.

وی افزود: نوجوان دغدغه مند برای حل مشکلات کوچک و بزرگ اما تأثیر گذار در محیط کتابخانه و همچنین روستای سیدشهاب دست به کار شدند.

بیات تصریح کرد: در گروه سنی کودکان و نوجوانان، بدلیل تأثیر همسالان بر یکدیگر، علاوه بر اینکه زمینه ارتقا دانش و آگاهی آنان را فراهم می‌کند، توانمندی و ظرفیت لازم برای ترویج پیام‌های پیشگیری، شناخت مسائل، مخاطرات و چالش‌های اولویت دار و در نتیجه، ارائه راه حل های خلاقانه برای حل مسائل و طراحی پروژه‌های کوچک همیاری در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و در نهایت افزایش مهارت‌های زندگی را نیز موجب می‌شود.

مسئول کتابخانه پاسارگاد تویسرکان افزود: مشکلات مطرح شده در این طرح ایجاد رشته تحصیلی (علوم تجربی) برای دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س)،تهیه میز و صندلی برای کتابخانه عمومی بعثت و کم کردن و رنگ آمیزی سرعت گیرهای موجود در سطح روستا بخشی از درخواست‌های شرکت کنندگان در این طرح بود که در جمع مسئولین روستا مطرح گردید و قول پیگیری از سوی آنان داده شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ