آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز اصغر کاشانی در لتحر کاشان برگزار شد

اقتصاد ایران: کاشان - آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز مهندس اصغر کاشانی در منطقه لتحر کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کاشان یکی از شهرهای پیشتاز در موضوع خیرین مدرسه ساز است که می‌توان گفت ۷۰ درصد از مدارس کاشان خیرساز است.

بر این اساس و با همت اصغر کاشانی صبح دوشنبه آئین کلنگ زنی مدرسه خیرساز در منطقه لتحر کاشان برگزار شد.

مدرسه مهندس اصغر کاشانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۷۰ مترمربع ساخته می‌شود.

این مدرسه که دارای زیربنایی در حدود ۶۶۰ متر مربع است شامل شش کلاس، سالن چند منظوره و ساختمان اداری بوده و در مدت ۱۰ ماه ساخته خواهد شد.

آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز اصغر کاشانی در لتحر کاشان برگزار شد

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار ویژه کاشان در آئین کلنگ زنی این مدرسه اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز کاشان در کشور بی بدیل هستند و وظایف دولت را در کار نوسازی و توسعه مراکز آموزشی انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: در این شهرستان هیچ دغدغه‌ای نداریم زیرا خیر کلنگ مدرسه را می‌زند و پس تکمیل آن، حفظ و نگهداری از این مرکز آموزشی را وظیفه خود می‌داند.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه ۳۰ درصد مدارس کشور فرسوده هستند، تصریح کرد: باید برای ساخت مدارس نوساز یک انقلاب ایجاد شود زیرا اگر کشور به دنبال توسعه پایدار است باید توسعه علمی مانند ساخت مراکز آموزشی را دنبال کرد.

آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز اصغر کاشانی در لتحر کاشان برگزار شد

وی با تمجید از پیگیری‌های اهالی در منطقه لتحر گفت: در این منطقه هر کاری بشود باز هم کم است و امروز با کلنگ زنی یک مدرسه نوساز مکان آموزشی در شأن دانش آموزان پایه منطقه ایجاد می‌شود.

غلامرضا بخشی موحد معاون مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش کاشان نیز در آئین کلنگ زنی این مدرسه با تاکید بر توجه به توسعه مراکز آموزشی در تمام نقاط شهر اظهار داشت: یکی از اهداف مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان این است که با رصد مناطق شهر مدارس را در نقاطی که نیازمند هستند بسازند.

وی ابراز کرد: پس از اینکه مدرسه سابق چند سال قبل به دلیل فرسودگی تخریب شد، برای ساخت مدرسه جدید چندین خیر آمدند تا اینکه این امر تا به امروز با همت و ایثار خیر نیک اندیش مهندس اصغر کاشانی محقق شد.

بخشی موحد در پایان خاطرنشان کرد: شرایط منطقه‌ای لتحر با توجه به جمعیت بالا و مستعد مهاجرپذیر بودن ایجاب می‌کند که در راستای توسعه مراکز آموزشی مدارس جدید دیگر هم ساخته شود.

آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز اصغر کاشانی در لتحر کاشان برگزار شد

در این آئین کلنگ زنی که با حضور خیر مدرسه ساز مهندس «اصغر کاشانی» برگزار شد حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار کاشان، غلامرضا بخشی موحد رئیس آموزش و پرورش کاشان، ناصر فتحی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، محمد کتابچی مدیر مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان و جمعی از اهالی لتحر حضور داشتند. ابزارک تصویر

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ