بازیکن جنجالی استقلال در آستانه جدایی!

اقتصاد ایران: باشگاه استقلال در حال تدارک دیدن مقدمات جدایی آلمدین زیلیکیچ، وینگر بوسنیایی و پرحاشیه این تیم است.

ورزش سه: خرید جنجالی و پر سروصدایی که حواشی زیادی را به دنبال داشت، آلمدین زیلیکیچ که پس از پایان فصل قبل و بدون اطلاع جواد نکونام جذب شد، به بهانه‌ای برای تنش میان کادر فنی و هلدینگ تبدیل شده بود و در روزهای اخیر نیز، این اختلاف به اوج خود رسید.

 نکونام که پس از کش و قوس فراوان و صادر شدن مجوز حضورش در استقلال توانست در این فصل نیز روی نیمکت تیم بنشیند، پیش از آغاز اردوی ترکیه در نخستین مصاحبه خود گفته بود که در ترکیه کیفیت زیلیکیچ را مورد ارزیابی قرار خواهد داد و سپس نظرش را درخصوص این بازیکن اعلام می‌کند.

درست در ایامی که شایعات برکناری جواد نکونام از گوشه و اطراف به گوش می‌رسید، سرمربی استقلال به سکوت خود پایان داد و برای نخستین بار در این فصل، به انتقاد از عملکرد مدیریت و هلدینگ پرداخت و اعلام کرد که زیر بار بازیکن بی‌کیفیتی چون زیلیکیچ نخواهد رفت.

نکونام ابتدا گفته بود: لطفا با حروف درشت این جمله مرا بنویسید که از فوتبال برای همیشه می‌روم اما اجازه نمی‌دهم زیلیکیچ با این کیفیت به استقلال برگردد. آقایان! نمی‌دانند حفظ بازیکن بی‌کیفیت خارجی که بازی هم نمی‌کند، یک سهمیه استقلال در سال آینده را خواهد سوزاند و من هیچ وقت به استقلال خیانت نمی‌کنم.

او سپس در همان روز و طی گفت‌وگویی که با خبرنگارن داشته بود، اظهار داشت: بازیکنی که برای استقلال آورده شده، که اسمش هم سخت است بخواهم بگویم (زیلیکیچ)، کیفیت لازم را ندارد. این بازیکن در اختیار باشگاه است و مورد تأیید من نیست. اگر من مربی استقلال باشم، اصلاً اجازه نخواهم داد که فردی با این کیفیت فنی پایین در تیم باقی بماند، باید بروید بازیکن خوب و باکیفیت خارجی بیاورید.

زیلیکیچ که گفته می‌شود با قراردادی 150 هزار دلاری به استقلال پیوسته، اکنون به درهای خروج از باشگاه نزدیک شده است. طبق آخرین اخباری که به دست خبرنگار ورزش سه رسیده، باشگاه استقلال قصد دارد تا به همکاری خود با این بازیکن پرحاشیه و جنجالی پایان دهد.

فسخ قرارداد زیلیکیچ و جدایی او از استقلال، می‌تواند نشانه بزرگی برای عدم تغییرات روی نیمکت استقلال و ادامه همکاری نکونام با آبی‌ها باشد. سرمربی استقلال مخالف سفت و سخت این وینگر اهل بوسنی بود و حالا که قرار است او از تیم جدا شود، این بدان معناست که نکو نیز در تیم ماندنی خواهد بود.

البته سوال مهمی که در این میان مطرح می‌شود این است که در صورت فسخ قرارداد زیلیکیچ، تکلیف سهمیه خارجی استقلال چه خواهد شد. آیا یک سهمیه آبی‌ها برای فصل بعد می‌سوزد یا از آنجایی که تنها سه هفته از لیگ سپری شده و استقلال به همکاری خود با این بازیکن پایان داده، مشکلی در این خصوص این تیم را تهدید نمی‌کند؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ