رژیم صهیونیستی باز هم تشکیلات خودگردان را تهدید کرد

اقتصاد ایران: در پی مطرح شدن چند پرونده از سوی تشکیلات خودگردان علیه رژیم صهیونیستی در محافل بین المللی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی رسما این تشکیلات را به فروپاشی تهدید کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه اطلاعی رسانی وای نت در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، اسرائیل کاتص وزیر خارجه اسرائیل رسما تشکیلات خود گردان را تهدید به اتخاذ اقدامات سخت و دردناک تهدید کرد.

ایتمار ایشنیر خبرنگار امور سیاسی این رسانه اعلام کرد اسرائیل کاتس وزیر خارجه بعد از تحرکات فلسطینیان در مجمع عمومی سازمان ملل و صدور رای مشورتی دادگاه دادگستری لاهه در رابطه با کرانه باختری، تهدید کرد اگر فلسطینیان چارچوب‌ها و معادلات موجود در مجمع عمومی را بشکنند، ما تشکیلات خود گردان را شکسته و متلاشی خواهیم کرد.

کاتص که در جلسه‌ای برای بررسی اقدامات تشکیلات خودگردان حضور داشته در مورد آن اعلام کرد، اطلاعات بسیار حساسی در رابطه با تحرکات فلسطینیان رد و بدل شد و همانجا نیز تصمیم گرفته شد تا اقدامات متقابلی در مجمع عمومی انجام شود، در همین حال  مصوب شد تا بسته‌ای فراگیر از اقدامات تنبیهی علیه تشکیلات خودگردان اتخاذ شود تا به شکل تصاعدی بر اساس قطعنامه‌‌هایی که در مجمع عمومی گرفته می‌شود، این اقدامات تبنیهی این اعمال گردد.

او در این نشست تاکید کرد: اگر ابو مازن چارچوب‌ها را بشکند، اسرائیل هم تشکیلات خودگردان را در هم شکسته و متلاشی خواهد کرد، اگر فلسطینیان گام‌های جدی بردارند، اسرائیل هم تدابیر دردناکی علیه تشکیلات خود گردان اتخاذ می‌کند که تا سطح قطع همکاری و انحلال کامل آن هم خواهد رسید.

او خاطر نشان کرد، تشکیلات خود گرد در چارچوبی خلاف تعهدات خود در قبال اسرائیل اتخاذ کند، اسرائیل هم به همان شکل اقدام متقابل خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ