۲۰۰۰ تاکسی در اهواز در سرویس مدارس به کارگیری می‌شود

اقتصاد ایران: اهواز - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهراری اهواز گفت: ۲ هزار تاکسی در اهواز وجود دارد که آنها را برای سرویس مدارس در نظر داریم تا کمترین مشکل را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر صفی خانی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد در خصوص اقدامات انجام شده برای سرویس مدارس، اظهار کرد: سامانه سپند از تیرماه تا شهریور ماه سه بار برای ثبت نام باز شده است که از بسترهای متفاوت در خصوص ثبت نام دانش آموزان در این سامانه برای سرویس مدارس اطلاع رسانی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه سامانه شاد بیشترین مخاطب دانش آموز را دارد و آموزش و پرورش در آن عضو هستند لذا از این بستر اطلاع رسانی صورت گرفته است. همچنین از طریق صدا و سیما و دیگر فضاهای رسانه‌ای نیز در خصوص ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: تیزر سه دقیقه‌ای آماده شده که در زمان‌های متفاوت از طریق صدا و سیما پخش می‌شود و در آن نحوه ثبت نام به صورت کامل شرح داده شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه در مرداد ماه بیش از ۴۰ شرکت به آموزش و پرورش خوزستان معرفی شده است، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۶۰۰ مدرسه که هر ساله تحت پوشش بوده‌اند را نیز پوشش داده‌ایم.

صفی خانی عنوان کرد: راننده‌های سرویس‌های مدارس سال گذشته، امسال نیز حضور دارند اما سامانه سپند اعلام کرده راننده‌ای که گواهینامه، بیمه شخص ثالث، معاینه فنی و اماکن داشته باشد مورد تأیید است لذا ما به دنبال نظام مند کردن راننده‌های آزاد بر هستیم.

وی بیان کرد: تاکنون هزار نفر نسبت به این مساله اقدام کرده‌اند و قطعاً تا پایان شهریور همه را پوشش خواهند داد. سال گذشته آموزش و پرورش ۴ هزار و ۵۰۰ سرویس دهی داشته و امسال نیز به لحاظ سرویس دهی مشکلی نداریم، سعی کردیم با برنامه ریزی های انجام شده کمترین تنش را داشته باشیم، البته در سراسر کشور روزهای ابتدای بازگشایی مدارس ناهماهنگی‌هایی وجود دارد که ما به دنبال به حداقل رساندن آن هستیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه امسال تمام ناوگان حمل و نقل عمومی را پای کار آورده‌ایم، ادامه داد: امسال برای مدارس استثنایی از تمام میدانی اصلی و پرتردد سطح شهر اتوبوس برای آنها در نظر گرفته‌ایم.

صفی خانه گفت: از ۵۰ ون خریداری شده در سال جاری ۲۹ دستگاه تحویل داده شده که همه را برای سرویس مدارس پای کار آورده‌ایم. همچنین ۲ هزار تاکسی که در اهواز وجود دارد را برای سرویس مدارس در نظر داریم تا کمترین مشکل را داشته باشیم.

به گفته وی، تاکنون ۳۰ هزار خانواده به سامانه سپند ورود داشته و ۲۲ هزار نفر ثبت نام انجام داده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ