ناامیدی کاخ سفید از استقرار آتش بس در غزه در آینده نزدیک

اقتصاد ایران: مقامات آگاه آمریکایی از ناامیدی کاخ سفید از رسیدن رژیم صهیونیستی و حماس به توافق صلح در غزه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گرچه آمریکا به عنوان میانجیگر خودخوانده در روند مذاکرات صلح غزه همواره از نزدیک بودن توافق میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس سخن می‌گوید، اما مقامات کاخ سفید به خوبی می‌دانند زیاده خواهی‌های تل آویو و تاکید این رژیم بر باقی ماندن نظامیانش در غزه عامل اصلی شکست مذاکرات است.

بر این اساس، مقامات آگاه آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود به پایگاه خبری آکسیوس اعلام کردند: کاخ سفید درباره رسیدن طرفین منازعه به توافق صلح و استقرار آتش بس در غزه طی آینده نزدیک بدبین است.

آکسیوس در گزارش خود به نقل از مقامات آگاه می‌افزاید: کاخ سفید اکنون در حال ارزیابی مجدد استراتژی خود برای رسیدن به توافق آتش بس در غزه است.

یک مقام ارشد آمریکایی در این باره اعلام کرد: ما اکنون در دوره بسیار دشواری قرار داریم. مقامات کاخ سفید اکنون غمگین و ناامید هستند. ما همچنان در حال کار بر روی توافق آتش بس هستیم اما حقیقت این است که قرار نیست چیزی در آینده نزدیک ارائه شود. اکنون در موقعیت سختی به سر می بریم.

مقامات آمریکایی که به دلیل حساسیت ماجرا نخواستند نامشان فاش شود تاکید دارند: مشاوران ارشد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اکنون به روند مذاکرات صلح بسیار بدبین بوده و بر این باورند قرار نیست در آینده نزدیک شاهد رسیدن به توافق میان طرفین باشیم.

این مقامات می‌گویند: جان باختن ۶ اسیر صهیونیست در غزه، درخواست حماس برای آزادی یکصد اسیر فلسطینی بیشتر، درخواست اسرائیل برای باقی ماندن نظامیانش در کریدور فیلادلفیا از جمله مواردی هستند که روند مذاکرات را به بن بست کشانده اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ